SW-547 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er det noen som har konkrete webbutikker i utlandet som selger billige kamera som nevnt i overskriften? For at denne tråden ikke skal bli for lang så er det fint om dere kan sende meg et PM med link til butikken samt prisen. Jeg redigerer denne posten til billigste butikk så snart jeg mottar link med pris. Dette er hva jeg har funnet hittil: Canon EOS-10D $914.95 Canon EOS 300D Digital Rebel $599.99 Jeg ønsker ikke diskusjon om bra eller dårlige kamera moms eller toll osv osv.. Ingen nye poster ønskes under her, helst ! Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hva mener du med "billigste" butikk når den ikke spesifiserer hva som følger med kamerahuset (batteri etc pleier å være tatt ut...), batteriet koster tre ganger normal pris og frakten er over dobbel så dyr som standard rater??? De fleste av butikkene som opererer med priser langt under f.eks B&H har alltid urimelige priser på helt nødvendig tillggsutstyr eller oppblåste fraktpriser slik at totalsummen pleier å overskride de seriøse butikkene! De nekter også å levere kun kamerahuset til oppgitt pris hvis man ikke kjøper forsikring, garanti, batteri +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå