Trigger-Happy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg er ikke helt noob, men i dag logga jeg på messenger på en PC på skolen. Det er en offentlig PC, og jeg klarte ikke å få den til ikke å logge på automatisk. Dette er ikke trygt... Når jeg kom hjem byttet jeg passord. Mitt spørsmål er om det er nok, vil msn logge seg på automatisk på den PC'en på skolen nå..?? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg er ikke helt noob, men i dag logga jeg på messenger på en PC på skolen. Det er en offentlig PC, og jeg klarte ikke å få den til ikke å logge på automatisk. Dette er ikke trygt... Når jeg kom hjem byttet jeg passord. Mitt spørsmål er om det er nok, vil msn logge seg på automatisk på den PC'en på skolen nå..?? Dersom du har satt den til å alltid starte opp ved win oppstart så. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Den vil iallefall prøve å logge seg på automatisk på skulen.. Men siden du har bytta passord, så gjer den nok ikkje det Og nokon skular har det slik at etter ein reboot, så instiller dataen allt som er skjedd/lagt på dataen. Kan hende ikkje msn eingang er der neste gang nokon starter pc'en opp... Endret 20. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hmmm, hvorfor i alle land og riker er det noen som gidder å installere MSN på skolene, jeg skjønner ikke hva de skal med det på skolen. de som absolutt må bruke msn må jo kunne vente til de kommer hjem. å systemadmin på skolen bør slette Windows messenger på de pc`ene som har XP. for de av skolene som har Proxy er det ikke så veldig enkelt å komme inn på msn uten mye styr først. selv sletter jeg msn på skolen min flere ganger om dagen jeg fordi at noen kloke hjerner har klart å installere den, men ikke klart å logge seg på. men nå skal det jo sies at ikke alle som installerer MSN vet faktisk hvilket nett det er de holder på med. om det er proxy eller vanlig mener jeg. det er forresten egentlig ikke trygt å bruke msn på skolene heller etter min mening. tenk dere det hvis msn plutselig logger seg på skolen, og eieren av kontoen ikke vet at den er logga på, så kan jo hvilken som helst annen person gjøre hva han/hun vil der. for de av dere som går skole grunnskole, ungdomsskole eller vgs, så er man på skolen for å lære, ikke chatte. jeg ville iallefall ikke ha logga meg på msn kontoen min på skolen min iallefall, speseielt ikke hvis de kloke hodene har installert MSN plus samtidig. da blir alt logga Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) hmmm, hvorfor i alle land og riker er det noen som gidder å installere MSN på skolene, jeg skjønner ikke hva de skal med det på skolen. de som absolutt må bruke msn må jo kunne vente til de kommer hjem. å systemadmin på skolen bør slette Windows messenger på de pc`ene som har XP. for de av skolene som har Proxy er det ikke så veldig enkelt å komme inn på msn uten mye styr først. selv sletter jeg msn på skolen min flere ganger om dagen jeg fordi at noen kloke hjerner har klart å installere den, men ikke klart å logge seg på. men nå skal det jo sies at ikke alle som installerer MSN vet faktisk hvilket nett det er de holder på med. om det er proxy eller vanlig mener jeg. det er forresten egentlig ikke trygt å bruke msn på skolene heller etter min mening. tenk dere det hvis msn plutselig logger seg på skolen, og eieren av kontoen ikke vet at den er logga på, så kan jo hvilken som helst annen person gjøre hva han/hun vil der.for de av dere som går skole grunnskole, ungdomsskole eller vgs, så er man på skolen for å lære, ikke chatte. jeg ville iallefall ikke ha logga meg på msn kontoen min på skolen min iallefall, speseielt ikke hvis de kloke hodene har installert MSN plus samtidig. da blir alt logga Jaja, men nå har det seg sånn at vi ofte har en 90-180 min. fri midt på skoledagen. Da får vi lov å spille spill, jobbe, eller sitte på msn. Det er greit med MSN når jg er logga inn på mitt område. Men der jeg var i dag er det kun fellesområde. Så maskinen på skolen kommer ikke til å logge på, den vet ikke det nye passorder? Har jo en del viktige mailer osv... Endret 20. august 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Den vil iallefall prøve å logge seg på automatisk på skulen.. Men siden du har bytta passord, så gjer den nok ikkje det Og nokon skular har det slik at etter ein reboot, så instiller dataen allt som er skjedd/lagt på dataen. Kan hende ikkje msn eingang er der neste gang nokon starter pc'en opp... Disse datene er ikke sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå