thomassit0 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 mente jeg leste et eller annet sted at det var deres siste album noen som vet noe? hmm.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Siste album? nei tror ikke det..jeg tror det er ment at Iowa skulle vere deres siste album, da det ble utgitt ble bandet nesten oppløst og de hadde ingen kontakt på over 1 måned, men så startet de på igjen med ny manager og vol 3 ble resultatet av det.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) okai...håper de kommer med fler album etterhvert btw sjekk ut www.slaygroundproductions.com -driit råe masker fra knot!!! EDIT: Siden er nede nå men funker nok igjen snart.... Endret 20. august 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 okai...håper de kommer med fler album etterhvert btw sjekk ut www.slaygroundproductions.com -driit råe masker fra knot!!! Oh, fancy O.o Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Håper at Slipknot kommer med flere album Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Håper at Slipknot kommer med flere album Ja, men håper da de går tilbake til det litt gamlere som på Iowa og Disasterpieces albumet Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Håper at Slipknot kommer med flere album Ja, men håper da de går tilbake til det litt gamlere som på Iowa og Disasterpieces albumet Nei! de var bare monotone... My bedre med den mer variarte og dynamisek skiva... Helt håper eg at de finner på ennda mer nytt! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Håper at Slipknot kommer med flere album Ja, men håper da de går tilbake til det litt gamlere som på Iowa og Disasterpieces albumet Nei! de var bare monotone... My bedre med den mer variarte og dynamisek skiva... Helt håper eg at de finner på ennda mer nytt! Man må jo like den typen musikk da...tror ikke det er så mange som likte det gamle slipknot, greit nok at det nye er mye mer variert men jeg likte det gamle slipknot da, har du et problem med det kansje? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja, men håper da de går tilbake til det litt gamlere som på Iowa og Disasterpieces albumet Nei! de var bare monotone... My bedre med den mer variarte og dynamisek skiva... Helt håper eg at de finner på ennda mer nytt! Ord. Nytt, nytt, nytt, nytt, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Håper at Slipknot kommer med flere album Ja, men håper da de går tilbake til det litt gamlere som på Iowa og Disasterpieces albumet Nei! de var bare monotone... My bedre med den mer variarte og dynamisek skiva... Helt håper eg at de finner på ennda mer nytt! Man må jo like den typen musikk da...tror ikke det er så mange som likte det gamle slipknot, greit nok at det nye er mye mer variert men jeg likte det gamle slipknot da, har du et problem med det kansje? Nei! Absolutt ikke! Eg bare ytret min mening. Er ikke det lov? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Håper at Slipknot kommer med flere album Ja, men håper da de går tilbake til det litt gamlere som på Iowa og Disasterpieces albumet Nei! de var bare monotone... My bedre med den mer variarte og dynamisek skiva... Helt håper eg at de finner på ennda mer nytt! Man må jo like den typen musikk da...tror ikke det er så mange som likte det gamle slipknot, greit nok at det nye er mye mer variert men jeg likte det gamle slipknot da, har du et problem med det kansje? Nei! Absolutt ikke! Eg bare ytret min mening. Er ikke det lov? Joda Lenke til kommentar
audunr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Slayer og Slipknot spiller i Oslo spektrum 15. oktober. MVH Audun Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Slayer og Slipknot spiller i Oslo spektrum 15. oktober. MVH Audun Yes I know I know, but i don't got money Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Slayer og Slipknot spiller i Oslo spektrum 15. oktober. MVH Audun Yes I know I know, but i don't got money Yes I know, and I've got a ticket. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Slayer og Slipknot spiller i Oslo spektrum 15. oktober. MVH Audun Yes I know I know, but i don't got money Yes I know, and I've got a ticket. Argh! *tigge om penger* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå