DesertGlow Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ABIT: Likevel ikke høyere multiplikator For noen uker siden fortalte vi om at nyeste versjon av ABIT KV8-Pro, samt AV8, ville være i stand til å øke multiplikatoren på vanlige Athlon 64-prosessorer. Nå har ABIT gjort helomvending. Les artikkelen her Lenke til kommentar
§xs§ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) har dere oppgradert biosen da? for det står jo på siden til abit at du skal kunne justere mutiplikatoren med og oppgradere biosen. her står det om biosen til kortet http://www.abit.com.tw/page/no/download/do...TYPE=Socket+754 og på biosen som heiter kv8p15.exe står det under at det skal gåan og justere mutiplikatoren med den biosen og nyare etter den.. Endret 20. august 2004 av §xs§ Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 "Support CPU multiplier adjustable" betyr nok bare at det går å justere multiplier nedover, ikke oppover. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 FYfa.. så irriterende. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Etter på ha lest dette, er jeg ikke så overasket heller! Har hat Abit HK de tre siste gangene og jeg har vært veldig fornøyd, men Abit kortene har til tider en tendens til å ha en del irriterende feil. Dette er feil som interne lydkort som ikke funker som de skal, eller rett og slett feilkonstruksjon som skaper flukserende spenninger for minnet osv. Bare les litt på forumet til Abit og se selv. Den feilen på MAX3 kortene er jo nesten litt flaut da Så på et forum en kom frem til at den ene motstanden som var lagt til på kortet var jo helt innlysende at det ville bli feil. Abit la seg også flate for denne feilen, blir nesten litt flaut spør du meg. Tabbe i fra de som designer kortets arkitektur. Endret 23. august 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå