tiboine Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har lest litt igjennom forumet her, for å kanskje lære meg noe nytt. Syns at forumet er et ganske bra sted å tilegne seg info om hardware og det meste.. Og hardware.no kanalen på irc er jo også et bra sted å spørre om ting og tang. Men en ting jeg er litt irritert over, er at så og si jeg spør om en ting, spesielt på irc, så blir jeg henvist til google. Ja jeg vet at man kan finne ut mye på google. Men jeg spør først i kanalen og forumet pga. at det er mange med god kompetanse innen data der at jeg sjekker der først. Og google siden hvis det ikke er noen som vet. Så det jeg egentlig mener med dette er, hvorfor har vi forum når vi har google? Er denne tråden noe å bry seg om? Noen som er enig med meg? Eller burde jeg bare google litt? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Forumet er et greit sted å spørre om hjelp på, men IRC-kanalen #hw.no@undernet har ikke annen forbindelse med forumet enn at de fleste som er der også hører "hjemme" på forumet. Det er en cybersosiale-møteplass. Ikke et sted som det ytes noe support på. Hvis du ikke får noe støtte her, kan du jo google etter noen som støtter deg... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Det er noen ting som passer bedre til å google om enn andre. Personlig foretrekker jeg å bruke www.whatis.com , www.howstuffworks.com og www.google.com når det gjelder hardware osv. Det er mer hvis det er et problem som jeg ikke greier å finne ut av på egenhånd at jeg spør på forumet. Sluffy: hardware.no @ efnet yter support Endret 20. august 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå