ronnyaa Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Prøvde akkurat å laste ned opera på en nyinstallert maskin med windows xp og service pack 2. Som vi alle vet er ikke bill glad i andre nettlesere enn IE, så dette ble resultatet : Windows XP sp2 VS Opera (124KB) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 du bruker sp2 beta ikke sant? Jeg får nemlig ikke sp2 opp når jeg går på win update... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 du bruker sp2 beta ikke sant? Jeg får nemlig ikke sp2 opp når jeg går på win update... Nope, det er public SP2... (tips : se under adressefeltet) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ok, det er bare en test versjon som har kommet. Den har heller ikke støtte for norsk win xp...?! Tror jeg bare drøyer den til den endelige versjonen kommer... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jøss, merkelig at IE sperrer der a gitt Du fikk overkjørt firewallen og lastet ned, vel? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Joda, bare å klikke på linken så kom det ned Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) ok, det er bare en test versjon som har kommet. Den har heller ikke støtte for norsk win xp...?! Tror jeg bare drøyer den til den endelige versjonen kommer... det er ingen test versjon... men den er/var bare tilgjengelig gjennom MSDN nettverket for spesielle kunder... seff. lekker den ut på nettet etter hvert...men det er ikke beta... og nei, ingen støtte for norsk XP nei (sannsynligvis ikke støtte for noen lokaliserte språk utenom UK engelsk og US) Men selv om det er en ferdig versjon, er det så mange bugs i den at jeg avistallerte... fikk f.eks. skumle korrupsjoner rett før login vinduet som ble værre og værre for hver oppstart. Så endte det med at skjermen gikk i hvile modus en liten stund før login vinduet kom opp....og Security Center VIL ikke la meg overvåke Firewall status selv..ARGH Endret 20. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå