Gå til innhold

Nytt stillegående skjermkort. Bildekvalitet!


DrErling

Anbefalte innlegg

Som topic nesten antyder... Skal ha et stille skjermkort som har hovedfokus på bildekvalitet på vga, dvi og s-video ut.

 

Vet at FX5700-serien er et ørlite hakk vassere enn radeon kortene, så det blir nok et slikt kort.

 

Men... Jeg aner ikke hvilket kort som er best for pengene, og som bråker minst. overklokkingsvennlighet og slikt er underprioritert, men absolutt en grei egenskap...

 

Ellers har jeg fra før:

[email protected]

Asus p4c800e-deluxe

2x256mb pc4000 Corsair XMS

samsung P80

FSP350 psu

 

DrE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har SVÆRT liten tro på at et FX5700 er hvassere en f.eks R9800 PRO Ultimate Edtion.... :nei:

Les første posten min.

 

Det er bildekvalitet det er snakk om, ikke fps!

 

FX5700 er av ganske mange brukere på avsforum.com (hjemmekino, htpc) foretrukket til htpc-bruk.

 

DrE

Noen spesiell grunn til at fx5700 blir foretrukket? Du kan jo utdype dette litt :)

 

Uansett så er vel dette kortet av interesse hvis du vil ha et stillegående fx5700 kort

Lenke til kommentar
Noen spesiell grunn til at fx5700 blir foretrukket? Du kan jo utdype dette litt :)

 

Uansett så er vel dette kortet av interesse hvis du vil ha et stillegående fx5700 kort

tja, hva skal man si da. Jeg har ikke kortet, har ikke hatt radeon kort heller, så jeg har ingenting å sammenligne med bortsett fra det kortet jeg hadde (GF2mx) som ikke duger.

 

Jeg bare ser at det faktum at radeon alltid har vært best på tv-ut og generell "eye-candy" ikke nødvendigvis gjelder etter at FX serien til nvidida ble gitt ut. Hva nøytaktig som gjør at det er sånn vet jeg ikke, men, som sagt har jeg fått med meg at mange deler denne meningen....

 

Jeg bare prøver å orientere meg jeg!

 

Takk for det tipset!

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...