Gå til innhold

Hardware.no sitt "museodometer" team!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jau jau :p vet det, men gidder ikke bruke det allikevel, musa hang seg hele tiden i CS når jeg skulle snu meg rundt osv. Eller "hang etter" da. Så sry, kommer ikke ti å bruke dette.... Men keystroke greia bruker jeg, tastaturet henger ikke etter ;)

dette er samme problem som jeg har i så å si alle spill

mekelig.

skurur det av når jeg spiller så bli ikke så mye på meg

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden har Pinnella klart så mange kilometer på så kort tid? :ohmy:

Fra 23-08-2004 -- 10:26:20

til 23-08-2004 -- 11:27:22 = 8 km 587 m 07 cm

og

Fra 23-08-2004 -- 11:27:22

Til 23-08-2004 -- 12:28:21 = 8 km 576 m 34 cm

Over 17km på ca. 2 timer. Stakkars mus :whistle:

Lenke til kommentar

Da var jeg også registrert... Både på Pulse og dette musegreiene. Dama er hardcore Unreal-gamer, så hun trykker MASSE når hun spiller der, og det blir jo noen meter med musebevegelse, + mye surfing og chatting. Vi skal ha hardware.n o til TOPPS!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

4km er ikke mye. Jeg har medium sens i windows, og beveger jeg musa 5cm i virkeligheten, har musa gått tvers over 17" min, og det blir registrert som 34cm. Og hvis jeg flytter musa i store sirkler på musematta fort, så blir det 4m i sekundet, altså ikke sånn veldig fort, men sånn litt over vanslig "muse speed"..... Så 4km er ikke allvedrde, sitte og tegne rundinger i rundt 10min (4*60*10=2400) altså 2400 meter.... Og i CS osv beveger man jo musa mye, men ikke så mye som 4m / sek da..... Men sitter man i 1 time med CS så blir nok det en god del.... Eller Quake eller noe annet da.....

Lenke til kommentar
Da har du mer enn hele Burma til sammen :p

Viste dere det er 28 stk. fra hw.no sitt team som er inne på topp 50 for Norge?

Ikke galt, bedre enn et helt land :w00t:

Hey hey da var første km tilbakelagt :!:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...