Espen pai Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 si det du ja blir vel som når e runna half life 2... satt lenge og tenkte "hva gjør jeg nå???" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva er målet når vi kommer på førsteplass og har vært der i noen uker? Lage et 2. lag også?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva er målet når vi kommer på førsteplass og har vært der i noen uker? Å holde oss der Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 da kan du ta screenshot av deg og skrive på CV'en din at du har vært med i dette teamet... jeg garanterer deg en toppstilling uansett hvor du søker..! neste mål er vel å finne en side der de teller tastetrykk..? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 neste mål er vel å finne en side der de teller tastetrykk..? Hadde blitt med der, hadde nok blitt litt på meg, og det er jo litt kjekt å se hvor mye jeg bruker tastaturet. Bare det ikke logger hva jeg trykker på, så er jeg med Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 neste mål er vel å finne en side der de teller tastetrykk..? Hadde blitt med der, hadde nok blitt litt på meg, og det er jo litt kjekt å se hvor mye jeg bruker tastaturet. Bare det ikke logger hva jeg trykker på, så er jeg med det er vel det som er problemet, å stole på sånne sider... må få en som kan noe om programmer til å se på kodene for å forsikre seg om at ingenting annet enn anntall trykk blir logget eller noe vel... jeg vet desvere ikke om noen sider eller programmer som gjør dette... Lenke til kommentar
W Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 neste mål er vel å finne en side der de teller tastetrykk..? Hadde blitt med der, hadde nok blitt litt på meg, og det er jo litt kjekt å se hvor mye jeg bruker tastaturet. Bare det ikke logger hva jeg trykker på, så er jeg med "Det Store Hardware.no Pulse Team - Bli med du også !" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 neste mål er vel å finne en side der de teller tastetrykk..? Hadde blitt med der, hadde nok blitt litt på meg, og det er jo litt kjekt å se hvor mye jeg bruker tastaturet. Bare det ikke logger hva jeg trykker på, så er jeg med "Det Store Hardware.no Pulse Team - Bli med du også !" Er med i begge to jeg. Så det neste må bli en kombinasjon da? Eller lage OK.no team? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ah, det pulse team er ja. Melder meg inn jeg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi er nå på 3. plass. Ja, det er vi! Er noen med på å greie 1. plassen innen 10. juli? *tegne sau med musen* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi er nå på 3. plass. Ja, det er vi! Er noen med på å greie 1. plassen innen 10. juli? *tegne sau med musen* Er altid med på å nå et nytt mål, seff! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvordan i all verden uninstaller man det programmet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mortifier: Jeg håper ikke at du skal ditche oss når vi er så nærme målet om .1 plassen? Uansett, jeg håper vi når førsteplassen den 11. Juni. Da har jeg bursdag, så det hadde vært litt kult Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor gleder alle seg så veldig til første plass? Det kan jo egentlig virke som om dette er det livet går ut på Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor gleder alle seg så veldig til første plass? Det kan jo egentlig virke som om dette er det livet går ut på De som tror det skulle bare visst hva som er meningen med livet, universet og alt Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 er med på bewees på laget hardware.no (ekte) men hvordan ser jeg hvor langt JEG har flyttet musen??? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) du finner deg selv på listen. søk etter ditt ditt navn på http://bmt.bewes.be/ btw: Mortifier jeg og har bursdag den dagen der Endret 8. juni 2005 av Z_ypher Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) er med på bewees på laget hardware.no (ekte) men hvordan ser jeg hvor langt JEG har flyttet musen??? dontgetit.gif Du kan vel søke på brukernavnet ditt og gå inn på linken som er "kamuflert" som brukernavnet ditt. Edit: For sen Endret 8. juni 2005 av morra Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 altså.. fikk runtime error når jegf prøvde å installere her hjemme.. automation error.. hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå