Rofle01 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nå er jeg med i teamet! : ) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nå er jeg med i teamet! : ) Bra, vi trenger så mange vi kan få med! *oppdatere signatur* Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 bewes sida er nede har sett det jeg også har ike fått send inn i dag Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 bewes sida er nede har sett det jeg også har ike fått send inn i dag Samme her, men har bare... huh? Finner den ikke i systemfeltet, og jeg kan ikke kjøre det på ny...? Jaja, var bare ca. 500 meter eller noe sånn på den, har nesten ikke brukt maskinen i dag Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Siden er fortsatt nede.... Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hva er greia med det programmet her i forhold til sida? Er det bare jeg som har problemer? I følge sida har ikke jeg sendt inn en eneste distanse siden 28.Februar Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 denne erroren får jeg på siden: Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /files/boardpages/bmt.bewes.be/count.php on line 13 Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 bewes sida er nede har sett det jeg også har ike fått send inn i dag Samme her, men har bare... huh? Finner den ikke i systemfeltet, og jeg kan ikke kjøre det på ny...? Jaja, var bare ca. 500 meter eller noe sånn på den, har nesten ikke brukt maskinen i dag programmet går fortsatt i bakgrunnen men du må trykke CTRL + ALT + DELETE da kommer du inn i taskmanager. du kan avslutte det der. MouseTrack.EXE heter det. da er det bare å start det på nytt. Lenke til kommentar
W Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 denne erroren får jeg på siden: Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /files/boardpages/bmt.bewes.be/count.php on line 13 Jeg og Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noen som har fått med seg at vi er på 4. plass nå da? Og faktisk ikke mange dagene fra en pallplassering heller! 1. plass innen skolestart?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 bewes sida er nede har sett det jeg også har ike fått send inn i dag Samme her, men har bare... huh? Finner den ikke i systemfeltet, og jeg kan ikke kjøre det på ny...? Jaja, var bare ca. 500 meter eller noe sånn på den, har nesten ikke brukt maskinen i dag programmet går fortsatt i bakgrunnen men du må trykke CTRL + ALT + DELETE da kommer du inn i taskmanager. du kan avslutte det der. MouseTrack.EXE heter det. da er det bare å start det på nytt. Vet, men gidder ikke. Synes bare det er litt merkelig at det "ikke kjører", men allikevel kjører Blir med på den 1. plassen ja Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan vi vente bruker\sponsorstøtte fra HW.no? musen og matten begynner å blitt slitt etter vesentlig høy friksjon og slitasje fra høy musføring skjønner dere Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan vi vente bruker\sponsorstøtte fra HW.no? musen og matten begynner å blitt slitt etter vesentlig høy friksjon og slitasje fra høy musføring skjønner dere Nei, ikke siden dette er en tråd startet av en vanlig bruker og det er frivillig å bli med Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan vi vente bruker\sponsorstøtte fra HW.no? musen og matten begynner å blitt slitt etter vesentlig høy friksjon og slitasje fra høy musføring skjønner dere Nei, ikke siden dette er en tråd startet av en vanlig bruker og det er frivillig å bli med nei nei, men de kunne ha sponset da. hadde det ikke vært for oss så hadde ikke det vært noe tess i hw.no . Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vi kommer til å ligge på 1. plass snart, og det er under 1 år siden vi startet detta teamet! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, vi mangler vel ikke så mye nå? Og vi har jo over 600 medelemer, mens de som har 1. plassen har litt under 100 Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva er målet når vi kommer på førsteplass og har vært der i noen uker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå