Gå til innhold

Hardware.no sitt "museodometer" team!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bewes sida er nede  :cry:

har sett det jeg også har ike fått send inn i dag

Samme her, men har bare... huh? Finner den ikke i systemfeltet, og jeg kan ikke kjøre det på ny...? :hmm:

Jaja, var bare ca. 500 meter eller noe sånn på den, har nesten ikke brukt maskinen i dag

Lenke til kommentar

Samme her, men har bare... huh? Finner den ikke i systemfeltet, og jeg kan ikke kjøre det på ny...? :hmm:

Jaja, var bare ca. 500 meter eller noe sånn på den, har nesten ikke brukt maskinen i dag

programmet går fortsatt i bakgrunnen men du må trykke CTRL + ALT + DELETE da kommer du inn i taskmanager. du kan avslutte det der. MouseTrack.EXE heter det. da er det bare å start det på nytt. :D:yes:

Lenke til kommentar

programmet går fortsatt i bakgrunnen men du må trykke CTRL + ALT + DELETE da kommer du inn i taskmanager. du kan avslutte det der. MouseTrack.EXE heter det. da er det bare å start det på nytt. :D:yes:

Vet, men gidder ikke. Synes bare det er litt merkelig at det "ikke kjører", men allikevel kjører ;)

Blir med på den 1. plassen ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan vi vente bruker\sponsorstøtte fra HW.no? musen og matten begynner å blitt slitt etter vesentlig høy friksjon og slitasje fra høy musføring skjønner dere :whistle:

Nei, ikke siden dette er en tråd startet av en vanlig bruker og det er frivillig å bli med :tease:

Lenke til kommentar
Kan vi vente bruker\sponsorstøtte fra HW.no?  musen og matten begynner å blitt slitt etter vesentlig høy friksjon og slitasje fra høy musføring skjønner dere :whistle:

Nei, ikke siden dette er en tråd startet av en vanlig bruker og det er frivillig å bli med :tease:

nei nei, men de kunne ha sponset da. hadde det ikke vært for oss så hadde ikke det vært noe tess i hw.no :innocent: . :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...