Gå til innhold

Hardware.no sitt "museodometer" team!


Anbefalte innlegg

Dette virker litt lamt, men jeg hiver meg med av vitenskapelig nyskjerrighet:

 

Har lyst til å se hvor mye musa brukes daglig med tanke på slitasje osv. (Den har holdt i 5 år nå.) En ting jeg la raskt merke til er: Avstanden på skjermen stemmer bra med registrert avstand (33cm på skjermen ble registrert som 34cm), men det stemmer dårlig over ens med avstanden som selve musa har tilbakelagt på musematta (34 cm registrert = 5cm faktisk avstand)

haha

 

det er det som er meningen. se hvor langt pekeren på skjermen flytter seg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe.. Det er 01,61m rund skjermen min..

Har 19" og kjører 1600 x 1200

 

Hva med dere?

1,2 rundt min. hehe 19" CRT på 1024*768

 

skjønner ikke hvordan folk orker å ha så høy oppløsning. synes egentlig 600*800 er best MEN da er det ingen programmer som passer hehe....

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
skulle gjerne bidratt med mer men jeg glemmer å sende inn og dataen min den bare sånn plutselig låser seg en gang i blant. det gjør at jeg må restarte og jeg mister 10-15km :cry: prøver å huske å sende inn optil flere ganger om dagen i skrekk for at masinen skal låse seg :thumbup:

Velg slik at den sender automatisk da.. ;)

 

Høyreklikk --> Settings

Lenke til kommentar
Velg slik at den sender automatisk da..

det har jeg ikke tenngt på. hehe.... men da sender den jo 0km0m0cm hele natten da...eller?

Ja, men også da?

Dessuten kan du jo velge at den skal sende pr. 24-time

hehe les hva som jeg skrev som var grunnen til svaret "Velg slik at den sender automatisk da.. "

 

dataen min låser seg flere ganger om dagen bare sånn helt plutselig så jeg har satt den til å sende auto hver time. nå.

 

men nå har jeg begynt å bruke mer og mer tastatur i det siste. er mye kjappere azz.

Lenke til kommentar

Hmm.. Beklager om dette støter noen, men jeg har en liten misstanke om juks... Dette gjelder 1.palssen på hardware.no (ekte) DuML3

 

Må virkelig beklage hvis det er noe som har bugga her, men jeg liker det ikke når det ikke har vært trykket et museklikk, men fortsatt sendt 9km og sånt...

Lenke til kommentar
Hmm.. Beklager om dette støter noen, men jeg har en liten misstanke om juks... Dette gjelder 1.palssen på hardware.no (ekte) DuML3

Huffda! Det er jo ikke bra. Hvis det finnes noen rapporteringsmekanisme for juks så håper jeg noen kan rapportere det så resultatene blir så ekte som vi på hardware.no (ekte) ønsker at de skal være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hmm.. Beklager om dette støter noen, men jeg har en liten misstanke om juks... Dette gjelder 1.palssen på hardware.no (ekte) DuML3

 

Må virkelig beklage hvis det er noe som har bugga her, men jeg liker det ikke når det ikke har vært trykket et museklikk, men fortsatt sendt 9km og sånt...

hmm, du sier noe der ja...

 

22-03-2005 -- 00:11:14 70 km 490 m 82 cm 66928 11383

 

70km på en dag? 66k museklikk? jeg har 150k museklikk etter å ha vært med 1/2 måneder! :hmm:

 

EDIT: Ser nå at det ikke var på en dag, men allikevel, det er veldig mye.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...