Gå til innhold

Hardware.no sitt "museodometer" team!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
User Stats of Dre@m_Lord

Total Distance: 8 km 899 m 57 cm

Total Left Clicks: 44981

Total Right Clicks: 15958

Started: 21-03-2005 -- 11:27:09

Average distance: 0 km 889 m 96 cm / day

Om jeg bare hadde løpt like langt som høyrehanda... :blush:

hahahehe

MEN dessverre....høyre handa de beveger seg ikke så langt. det er pekeren på skjermen som beveger seg så langt.

Lenke til kommentar

User Stats of Solec Kujawski

Total Distance: 3421 km 068 m 92 cm

Total Left Clicks: 10916311

Total Right Clicks: 1220813

Started: 08-06-2004 -- 07:13:34

Average distance: 11 km 441 m 70 cm / day

Hvordan i alle dager klarer noen å ha average på over 11 km per dag.. Hva det disse menneskene driver med?

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager klarer noen å ha average på over 11 km per dag.. Hva det disse menneskene driver med?

Var mye med 11km.. Men jeg holdt mye på meg sketchup når jeg lagde skisser til kabinettet, og da ble det fort noen km wink

Fult mulig at noen kjeder seg litt på jobben eller noe sånt, og sitter i Paint å lager sauer :p

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager klarer noen å ha average på over 11 km per dag..  Hva det disse menneskene driver med?

Var mye med 11km.. Men jeg holdt mye på meg sketchup når jeg lagde skisser til kabinettet, og da ble det fort noen km wink

Fult mulig at noen kjeder seg litt på jobben eller noe sånt, og sitter i Paint å lager sauer :p

se en SAU :p ehhe :!:

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager klarer noen å ha average på over 11 km per dag..  Hva det disse menneskene driver med?

Akuratt sånne sauer jeg mener.

Flink til å tegne sauer du ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Akuratt sånne sauer jeg mener.

Flink til å tegne sauer du ;)

"Alf Prøysen - Lillebror" :!:

Lenke til kommentar

Dette virker litt lamt, men jeg hiver meg med av vitenskapelig nyskjerrighet:

Har lyst til å se hvor mye musa brukes daglig med tanke på slitasje osv. (Den har holdt i 5 år nå.) En ting jeg la raskt merke til er: Avstanden på skjermen stemmer bra med registrert avstand (33cm på skjermen ble registrert som 34cm), men det stemmer dårlig over ens med avstanden som selve musa har tilbakelagt på musematta (34 cm registrert = 5cm faktisk avstand)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jeg har på noe sånt tull at hvis jeg flytter musa brått og fort f.eks 5cm, kommer den laangt på skjermen, og hvis jeg dytter den forsiktig i sakte tempo også i 5cm, kommer den veldig kort.

Det kan du stille på i musedriveren. Innstillingen heter "aksellerasjon". Det er helt grusomt å ha denne innstillt for høyt eller lavt. Prøv deg frem så ser du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...