Nazio Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Da var eg og et medlem i denne gruppa Endret 11. mars 2005 av Nazio Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Vil bare gratulere alle de over 500 deltakerne med 6. plass Endret 11. mars 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
barvini Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Da har også jeg blitt med Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Oi... 6. plass allerede med kun ca. et halvt år med er jo kjempebra! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) hei. Jeg registrerte meg og joina teamet til Hrdware. Men jeg får ikke startet programmet. Når jeg starter står det at jeg skal logge meg inn. Jeg skriver inn bruker navn og passord, men programmet klarer ikke å koble seg til. Skal sjekke brannmuren, men trur ikke det er brannmuren. Edit: Det står så mye som: unable to connect, please contact [email protected] Endret 12. mars 2005 av askogli Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Den hadde jeg også, helt til det funket en dag. Skjedde etter sist formatering. EDIT: Anders? e d dg? (til alle andre: dette er dialekt) Endret 12. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Oh my god! Prøver å komme meg oppover på lista, men det her tar sin tid... ...Det som er værst er vel at jeg blir lagt inn på Ullevål med akutt musesyka... (Skrivefeil her sier du?.. Driver å muser samtidig da mann!!! Snart 4 km nå!) Min ferd mot kronisk musesyke... Edit: Det er lov å muse så mye man greier uten mål og mening ja? Endret 17. mars 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) NEEEI. har en BAD nyhet. jeg har beveget musen extremt mye nå den siste uken men når jeg starter maskinen da stopper jeg ALLE bakrunngsprogrammene. og da har jeg stoppet BEWES også. har nok gått glipp av en ca.40KM nå gitt. Endret 17. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 En annen "musemåler" er Odometer... Det registrerer også hvilket program du er inne i og hvor mange meter, klikk, og tastetrykk du tar i de forskjellige programmene, det har også en funksjon, kalt Trip Computer, hvor den sammenligner distansen din med f.eks Maraton, eller avstanden London-Paris. http://www.modometer.com/ Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 En annen "musemåler" er Odometer... Det registrerer også hvilket program du er inne i og hvor mange meter, klikk, og tastetrykk du tar i de forskjellige programmene, det har også en funksjon, kalt Trip Computer, hvor den sammenligner distansen din med f.eks Maraton, eller avstanden London-Paris. http://www.modometer.com/ Har det også, kult prog d og, men mangler stats mot internett. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kan trådstarter fikse en mer oppdatert liste over brukere på den første posten??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kan trådstarter fikse en mer oppdatert liste over brukere på den første posten??? Er vel lettere å trykke på min lille link under, istedenfor å poste en milliard linjer tekst? http://bmt.bewes.be/stats/teams/341 Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har sittet på gjerdet lenge å sett på nå, så jeg får vel hive meg med jeg også Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kan trådstarter fikse en mer oppdatert liste over brukere på den første posten??? Er vel lettere å trykke på min lille link under, istedenfor å poste en milliard linjer tekst? http://bmt.bewes.be/stats/teams/341 Jo, det ville vært lettere, men jeg vil ha nicket mitt på første siden Dessuten skader det ikke med 150 ekstra navn der..? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jaja, meldte meg inn jeg og da... trur jeg kan være til ganske stor hjelp for "teamet".... Jeje, på ca 13 timer har musa mi løpt 1,3km... ikke verst det da... 1.3*365=474,5km per år.. blir jo litt.. Endret 21. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Count me in! Men får ikke installert bewes! Kommer bare opp error. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Count me in!Men får ikke installert bewes! Kommer bare opp error. Står noe om det i første post. Se etter punkt nr. 2 2. Installer BeWeS (hvis du får beskjed om at du mangler MSINET.OCX så last den ned her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå