StupidNick Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå er jeg med!! jallakasper er mitt nick Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Slettet masse unødvendige innlegg. Vennlist hold dere til trådens tema. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Så forresten på han som er #1.http://bmt.bewes.be/stats/users/3912 Legg merke til antall klikk pr dag. Nå har jeg rapportert det til en admin, de må da se at det er litt mistenkelig. snole har nok rett, de bruker sikkert et program til å flytte rundt på muspekeren(morph, er det ikke det de progammene heter?). Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har raportert han til admins jeg og, men det er en god stund siden, så ser ikke ut til at de bryr seg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har også rapportert ham, men de ser ikke ut til å bry seg... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har også rapportert ham, men de ser ikke ut til å bry seg... 1. Kanskje det er en admin... 2. De rekker ikke sjekke alle rapporteringene på noen timer. --- Finns det noen statistikk over hvilket team som har vokst flest i medlemmer og km? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 2. De rekker ikke sjekke alle rapporteringene på noen timer. Er jo mange uker siden jeg rapporterte han da! Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har ikke lest hele tråden, men er det noen som har tenkt på å legge musa på en slags tredemølle(eller kanskje en vifte) over natta, elle noe slikt? Lenke til kommentar
celebos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har ikke lest hele tråden, men er det noen som har tenkt på å legge musa på en slags tredemølle(eller kanskje en vifte) over natta, elle noe slikt? går ikke det da, musa går jo da rett i "ramma" på skjerm og vil da stoppe, så det funker ikke gitt Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har ikke lest hele tråden, men er det noen som har tenkt på å legge musa på en slags tredemølle(eller kanskje en vifte) over natta, elle noe slikt? går ikke det da, musa går jo da rett i "ramma" på skjerm og vil da stoppe, så det funker ikke gitt Hadde engang et valg i museinstillingene at pekeren kommer ut på motsatt side om den treffer en kant. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har ikke lest hele tråden, men er det noen som har tenkt på å legge musa på en slags tredemølle(eller kanskje en vifte) over natta, elle noe slikt? Hvorfor ikke bare lage en makro som flytter musen rundt og klikker som en gal? Jo, fordi det ikke er noe gøy å jukse og det er heller ikke lov! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Men det betyr jo ikke at ingen gjør det. Jeg trekker meg herved fra prosjektet (vil fortsatt være en del av gruppa på papiret, men vil ikke måle meterne mer) grunnet.... Hm, hva var grunnen igjen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Men det betyr jo ikke at ingen gjør det. Jeg trekker meg herved fra prosjektet (vil fortsatt være en del av gruppa på papiret, men vil ikke måle meterne mer) grunnet.... Hm, hva var grunnen igjen? Å være mest nerdete... Lenke til kommentar
snole Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har fjernet programmet. Men lar meterne stå. Synes det blei for dølle når det er tydelig at folk får jukse fritt og ikke blir tatt osv. Sorry folkens.... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 juks eller ikke.. jeg er med! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Enig i at det blir teit at de som jukser ikke blir tatt, men hvorfor ikke vise at det går ann å være gode når man ikke jukser også?? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 huff hvor mye man egentlig klikker på musa.....registrerte meg for ca. 1mnd siden og har Total Left Clicks: 92883 Total Right Clicks: 10450 rart at ikke musa blir utslitt.... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 tenk på tastaturet da! skriver mye mer enn jeg trykker på musa! Space-tasten f.eks! :S 20 ganger til NÅ! og da utenom gangene jeg tasta feil! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Melder meg ut igjen, programmet funker ikke lenger. Men melder meg inn igjen hvis jeg får det til å funke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå