Goliath Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvordan har folk klart å bevege musen i over 300 mil ??? lite venner, mobbeoffer, stygg er kanskje noen stikkord? EDIT: jeg mener det seriøst! men andre grunner kan seff være at man har musegreia på jobb, at man dedikerer dagen til å bevege musa fra en side av skjermen til en annen eller at man har vært member leeeeenge! EDIT: fjernet lol-ansiktet etter første setning, det er egentlig ikke noe å le av! Endret 4. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
snole Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fet sigg btw, oh no.... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Fet sigg btw, oh no.... thx! er den ikke fet? moderatorer her er kjempehyggelige! for en superservice! Endret 4. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
snole Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Så forresten på han som er #1. http://bmt.bewes.be/stats/users/3912 Legg merke til antall klikk pr dag. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Så forresten på han som er #1.http://bmt.bewes.be/stats/users/3912 Legg merke til antall klikk pr dag. da stemmet flere av mine utsagn da: - lite venner - at man dedikerer dagen til å bevege musa fra en side av skjermen til en annen Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvordan har folk klart å bevege musen i over 300 mil ??? lite venner, mobbeoffer, stygg er kanskje noen stikkord? EDIT: jeg mener det seriøst! men andre grunner kan seff være at man har musegreia på jobb, at man dedikerer dagen til å bevege musa fra en side av skjermen til en annen eller at man har vært member leeeeenge! EDIT: fjernet lol-ansiktet etter første setning, det er egentlig ikke noe å le av! hehe ... Men fyren har jo 0 klikk på musen.... Så han har tydeligvis sittet å flyttet på den hele dagen. Hvilket liv. Lenke til kommentar
snole Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noe sier meg at han ikke gjør dette selv. Sikkert laget et program som flytter muespekeren eller noe. Bruker man en PC så trykker man på venstre eller høyre mustast innimellom. Noe annet kan jeg ikke skjønne. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruker man en PC så trykker man på venstre eller høyre mustast innimellom. :!: .. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fikk ikke til å joine team jeg Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Så forresten på han som er #1.http://bmt.bewes.be/stats/users/3912 Legg merke til antall klikk pr dag. musedometer haX....omg maffakking hax0rz!11111!111one one one neida, joinet teamet jeg også nå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Average distance: 12 km 620 m 30 cm / day Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heyhey!! i`m in:) ligger vi langt bak lr? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 haha, sjekk ut burma med sine imponerende 1m:) sikkert en person som har pc i hele landet:) Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heyhey!! i`m in:) ligger vi langt bak lr? Vi ligger på 8 plass Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heyhey!! i`m in:) ligger vi langt bak lr? Vi ligger på 8 plass Ja, og vi har dratt Norge opp til 8. plass også! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) noen som vil poste en oppdatert Memberlist for HW.no ? Endret 6. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
snole Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvorfor ikke gå på siden dems og se på team hardware.no ? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 en komplett liste på Hw.no ser bra ut og kanskje motiverer flere til å joine.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hardware.no har faktisk flest medlemmer på lista! snart ligger vi på topp på total med økende medlemmer og antall meter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå