Trygve Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Gjort alt som står i guiden korrekt. Men når jeg innstlarer beWes får jeg følgende feilmelding: Component 'MSINET.OCX' or one if its dependencies not correctly registered: a file is missing or is inavalid. Samme melding når jeg trykker på exe fila Står at du kan laste den ned 2. Installer BeWeS (hvis du får beskjed om at du mangler MSINET.OCX så last den ned her). Endret 26. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvordan kan jeg se min egen stats? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 sjekk på hjemmesiden der du registrerte deg du Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvordan kan jeg se min egen stats? Gå til http://bmt.bewes.be/ se etter "Find User" på venstre side. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vi greide 10. plass før jul OG vi mangler kun 50 medlemmer for å ha flest medlemmer blant teamene! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vi greide 10. plass før jul OG vi mangler kun 50 medlemmer for å ha flest medlemmer blant teamene! Yeah Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 irriterende at det ikke finnes et linux program! )= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ingen som veit om det finnes en linux klient ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Da blir jeg også med, høres litt artig ut dette Edit: da har jeg joina og nå er jge igang Det er vel mulig å join både dette her og få lov til å være med i pulse team å? Endret 3. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er vel mulig å join både dette her og få lov til å være med i pulse team å? Yepp Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg får nok begynne igjen, vil ikke at ToxicMan skal komme forbi meg EDIT: Jeg får en feilmelding når jeg startet BMT (se bilde): Endret 3. januar 2005 av Lars Anders Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg får nok begynne igjen, vil ikke at ToxicMan skal komme forbi meg EDIT: Jeg får en feilmelding når jeg startet BMT (se bilde): Du ligger jo på andre plass på hw.no teamet, tar nok lang tid før jeg drar deg igjen Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvem av teamene er ekte? den som det står ekte på eller noen av de andre to? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvem av teamene er ekte? den som det står ekte på eller noen av de andre to? Det som det står ekte i parantes på! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg får nok begynne igjen, vil ikke at ToxicMan skal komme forbi meg EDIT: Jeg får en feilmelding når jeg startet BMT (se bilde): Hardware.no nettverkets BeWeS team Jeg har laget et team for de som vil være med For å bli med, gjør dette: 1. Last ned BeWeS.. 2. Installer BeWeS (hvis du får beskjed om at du mangler MSINET.OCX så last den ned her). 3. Registrer deg 4. Trykk på aktiveringslinken du får på epost. 5. Logg deg inn. 6. Velg "Join Team". 7. Søk etter Hardware.no (ekte). OBS! Siden noen har prestert å lage to nye team istedenfor å joine, så er det¨det altså det teamet som heter Hardware.no (ekte), som er korrekt (url skal være: http://bmt.bewes.be/stats/teams/341)! 9. Klikk på Join. 10. Start BeWeS på din maskin og fyll inn det samme brukernavnet og passordet som du bruker til å logge inn på BeWeS.be. 11. Da er det bare å bevege musa! EDIT: Prøvd å avinnstalere og innstalere på nytt? Endret 3. januar 2005 av datating Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 EDIT: Prøvd å avinnstalere og innstalere på nytt? Jeg fikk installert nå, det var vist Logitech Profiler som gjorde at det ikke ble installert.. Men jeg får ikke connectet til server nå... hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå