insider Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Vi får sammarbeide litt vettu så får vi flere medlemmer her og i pulseteamet Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Noen som har tall på hvor lang tid det tar før statistikken oppdateres? Kommer ann på hvor ofte du pulser, men etter at du har pulset så tar det ca... Jeg pulser nå og ser når det blir registert. Det ble registrert etter ca 30sek... insider: samarbeid hørtes bra ut! Endret 20. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Der var jeg registrert Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Registrert! Men programmet virker ikke.. mangler filen msinet.ocx, noen som har den og evt kan maile den til **** (Ordnet nå) Endret 20. august 2004 av kimandre Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Registrert! Men programmet virker ikke.. mangler filen msinet.ocx, noen som har den og evt kan maile den til [email protected]?? Installer BeWeS (hvis du får beskjed om at du mangler MSINET.OCX så last den ned her). Endret 20. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Takker! Der er jeg og med i laget.. Er en dårlig leser.. skumleser bare raskt gjennom.. alt for mye uinteressant.. men går visst kanskje glipp av noe.. Endret 20. august 2004 av kimandre Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Da er jeg også med, synn at jeg ikke viste dette før har hatt mouseodormetre (eller noe sånt) og der er musa gått 39,3km. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 da har jeg joina vLNT is me =) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 De skulle jo hatt norsk som sråk i pollen sin så kunne vi fått sia på norsk, men de fleste fårstår vel engelsk uansett Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hmm.. skulle vært mye mer statestikk i dette programmet. Hver gang du sender dataen, nullstilles den lokale telleren. Gidder liksom ikke logge meg inn på siden deres hver gang jeg kjeder meg, og vil se hvor mye jeg har flyttet på musen... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er med på pulse det får holde Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hmm.. skulle vært mye mer statestikk i dette programmet.Hver gang du sender dataen, nullstilles den lokale telleren. Gidder liksom ikke logge meg inn på siden deres hver gang jeg kjeder meg, og vil se hvor mye jeg har flyttet på musen... Ja må si at mouse odometer er mye bedre, det har da ingen webfunksjon, men holder orden på distanse på musa, klikk og tastaturtrykk og du kan få opp en rapport som viser alt dette fordelt på programmer. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Hmm.. skulle vært mye mer statestikk i dette programmet.Hver gang du sender dataen, nullstilles den lokale telleren. Gidder liksom ikke logge meg inn på siden deres hver gang jeg kjeder meg, og vil se hvor mye jeg har flyttet på musen... Ja må si at mouse odometer er mye bedre, det har da ingen webfunksjon, men holder orden på distanse på musa, klikk og tastaturtrykk og du kan få opp en rapport som viser alt dette fordelt på programmer. Nå er jo poenget her at man skal laste det opp for å få litt "konkurranse/kudos"... Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det at det lastes opp og alt er jo klart det kuleste med dette programmet.. allikevel, håper de snart lager en ny versjon hvor infoen lagres lokalt også.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) går det fortere med høy windows sens eller måler den hvor langt du "drar" musa over musmatta ? Endret 20. august 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dette er mer spennende enn pulse. Man "muser" gjerne mer enn man trykker, iallfall når man surfer (og det gjør jeg ofte) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er med Men er ikke på Team oversikten Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Er med Men er ikke på Team oversikten Du må pulse noe først så er du med :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå