Aalton Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hvor mange km igjen?? har 1 km Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Da er jeg med! Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Skulle mer enn gjerne vært med, ettersom dette er spennende statistikk. Men desverre får jeg ikke connectet, og får feilmelding hver gang. Prøvde du å installere MSINET.OCX, selv om feilmeldingen ikke sa noe om at den manglet? Gjør det, og prøv igjen. Det prøvde jeg nok ja... "Unable to contact, please contat support".. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Det prøvde jeg nok ja... "Unable to contact, please contat support".. da laster du ned progget på nytt... ;-) prøvd det kanskje..? men når jeg skulle instalere det på skole pc-en min så kommer denne beskjeden: Endret 20. oktober 2004 av Omy Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det prøvde jeg nok ja... "Unable to contact, please contat support".. da laster du ned progget på nytt... ;-) prøvd det kanskje..? både programm og den andre filen er innstallert gjentatte ganger, uten at dette har forandret noe for meg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 både programm og den andre filen er innstallert gjentatte ganger, uten at dette har forandret noe for meg. hvoe er det du prøver og instalere det?? jeg prøvde som sagt på skole pc-en.. har prøvd det samme som deg men ingeting virker.. jar jo ikke admin rettingheter på skola heller.. ;-) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvilkent team er det riktige? det kommer bare opp at ingen er registrert på Hardware.no(ekte)! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Se på første siden der er det en detaljert bruksnavisnong.... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Snart er vi forbi futurmark.com Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Snart er vi forbi futurmark.com jippi! hvilken plass er vi på? får ikke opp den lista Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Skulle mer enn gjerne vært med, ettersom dette er spennende statistikk. Men desverre får jeg ikke connectet, og får feilmelding hver gang. Prøvde du å installere MSINET.OCX, selv om feilmeldingen ikke sa noe om at den manglet? Gjør det, og prøv igjen. Det prøvde jeg nok ja... "Unable to contact, please contat support".. Firewall? Den innebygde, autostartende som kommer med SP2 kan være synderen. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vi er enda på 18 plass Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skulle mer enn gjerne vært med, ettersom dette er spennende statistikk. Men desverre får jeg ikke connectet, og får feilmelding hver gang. Prøvde du å installere MSINET.OCX, selv om feilmeldingen ikke sa noe om at den manglet? Gjør det, og prøv igjen. Det prøvde jeg nok ja... "Unable to contact, please contat support".. Firewall? Den innebygde, autostartende som kommer med SP2 kan være synderen. Er nok ingen firewall som blocker her. Isåfall har alle andre ngt-kunder med likt modem som meg samme problem. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Er nok ingen firewall som blocker her. Isåfall har alle andre ngt-kunder med likt modem som meg samme problem. NGT Echo med Netopia 3351 router og WinXP SP2. Funker fint her Endret 21. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hmm håper dete ikke er problem som mange har.. hvilken plass er dt vi er på nå??? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hmm håper dete ikke er problem som mange har.. hvilken plass er dt vi er på nå??? Vi ligger på 17.plass. 15572km bak 1.plassen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vi klatrer stadig oppover listen! 16. plass nå, og vi har rundet 200 medlemmer!! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vi klatrer stadig oppover listen! 16. plass nå, og vi har rundet 200 medlemmer!! Dette bør feires Hurra for oss Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 W00t Har meldt meg på, nå blir det mange ekstra kilometer på dere Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Får ikke sendt inn kilometerne lenger og ser heller ingen medlemmer på team-siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå