Lars :) Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Installert dette på gammel-pc'n nå. Endret 22. september 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 plass 34 nå da! vi klatrer stadig! (da var det innstalert på pcen nede også..) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nå har jeg joinet, men kanskje det hadde vært en idè å legge opp hvilken ID hardware.no har? For der var tre lag som hadde samme navn .. Jeg tok bare et.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Nå har jeg joinet, men kanskje det hadde vært en idè å legge opp hvilken ID hardware.no har? For der var tre lag som hadde samme navn .. Jeg tok bare et.. Jeg har ikke tenkt på at jeg kan bytte navn på teamet, nå heter det (hvis ingen har et bedre forslag): Hardware.no (ekte). Hvis de som har laget de to andre teamene kunne slettet teamet eller gjort om nvanet til noe annet (gjerne bare en strek eller noe), så hadde det vært fint. Hvis noen vet hvem som har laget de teamene så gjerne si gi dem beskjeden Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen andre som opplever at musen lagger når jeg spiller med dette programmet kjørende i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen andre som opplever at musen lagger når jeg spiller med dette programmet kjørende i bakgrunnen? Nei. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 medlte meg på btw, hvem gidder å lage 2 nye hardware team??? joina (ekte) Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen andre som opplever at musen lagger når jeg spiller med dette programmet kjørende i bakgrunnen? ja vet om flere som har dette problemet Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen andre som opplever at musen lagger når jeg spiller med dette programmet kjørende i bakgrunnen? Jepp, derfor bruker jeg det ikke lenger. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 btw, hvem gidder å lage 2 nye hardware team??? kanskje de gjorde feil, isteden for å joine trykte de på create.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 der var jeg og med i teamet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 der var jeg og med i teamet velkommen og nå som mange har fått høstferie og skal på dataparty burde vi greie 30. plass før uken er omme Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 joina jeg og, men den vil ikke sende, så jeg nå gjøre det automatisk *samme med pulse* prøve å fikse det senere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 joina jeg og, men den vil ikke sende, så jeg nå gjøre det automatisk *samme med pulse* prøve å fikse det senere sånn er det hos meg noen ganger også, har på at begge (pulse og bewes) skal pulse automatisk, men ikke alltid de gjør det :S Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 nå er jeg med også Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Da var jeg også med! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Noen andre som opplever at musen lagger når jeg spiller med dette programmet kjørende i bakgrunnen? JA! I CS lagget det noe helt extremt med muse bevegelsene, derfor er ikke jeg med lenger. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Noen andre som opplever at musen lagger når jeg spiller med dette programmet kjørende i bakgrunnen? JA! I CS lagget det noe helt extremt med muse bevegelsene, derfor er ikke jeg med lenger. Lagger (Heldigvis) ikke for meg... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har registrert meg! Nå pulser jeg for fullt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå