schmelck.no Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 jeg hater det drittprogrammet fikk pcen min til å klikke helt cp Informativt. Hva skjedde? Jeg har ikke hatt noen problemer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 *registrert* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 vi er nå på 50. plass totalt dere; bra jobba!! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 *Bruker ikke progget, det ødelegger og gjør at musa hakker* Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 *Bruker ikke progget, det ødelegger og gjør at musa hakker* Er noen som merker slike problemer. Regner med at dere ikke sitter med en pentium 166Mhz, skjønner ikke helt problemet. Selv har jeg XP2500+ og merker ikke noen problemer. Hva mener du med at "det ødelegger"? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Når en spiller så hender det at det kommer noen sånne "heng" iblandt. Sitter på en centrino 1.5Ghz med 512 minne. Og det hjelper jo å skru av programmet. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Når en spiller så hender det at det kommer noen sånne "heng" iblandt.Sitter på en centrino 1.5Ghz med 512 minne. Og det hjelper jo å skru av programmet. Hm... Dette hørtes jo kjipt ut. Regner med at det ikke bare skjer når den autopulser? Evt hvor ofte henger det? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det varierer, noen ganger så skjer det hver gang en f.eks skyter. Og noen ganger så går det helt glatt, veldig lenge. Tviler på at har noe med pulsinga å gjøre, for det skjer oftere enn en gang i timen. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det varierer, noen ganger så skjer det hver gang en f.eks skyter. Og noen ganger så går det helt glatt, veldig lenge.Tviler på at har noe med pulsinga å gjøre, for det skjer oftere enn en gang i timen. Ok, var det ikke noen som hadde/skulle sende meg om denne bugen forresten? Håper det blir fikset. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kommer aldri til å bruke det programmet igjen , hvor morsomt er det å lukke 4000 pop-ups feilmeldinger ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har samme problem med hengingen av musen i spill. veeldig irriternde i noen fps spill men men.. lærer seg og leve med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har et lite problem: Prøver å logge inn, men det står bare: Username don't exist! Har registrert meg og trykka på aktiveringslinken på e-mailen. Også når jeg prøver å logge meg inn på websiden så skjer det ikke en dritt... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kommer aldri til å bruke det programmet igjen , hvor morsomt er det å lukke 4000 pop-ups feilmeldinger ? Det var da det verste, skjedde ikke meg Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ikke hatt noen som helst slags problemer med det her Teamplass 49 nå Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har et lite problem: Prøver å logge inn, men det står bare: Username don't exist!Har registrert meg og trykka på aktiveringslinken på e-mailen. Også når jeg prøver å logge meg inn på websiden så skjer det ikke en dritt... Prøvde du å registrere et brukernavn med 'morsommme' tegn, f.eks. de som er i nicket ditt (< og >)? Da tror jeg vi har funnet feilkilden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har et lite problem: Prøver å logge inn, men det står bare: Username don't exist!Har registrert meg og trykka på aktiveringslinken på e-mailen. Også når jeg prøver å logge meg inn på websiden så skjer det ikke en dritt... Prøvde du å registrere et brukernavn med 'morsommme' tegn, f.eks. de som er i nicket ditt (< og >)? Da tror jeg vi har funnet feilkilden. Hehe, gjorde nok det ja... :!: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har ikke hat noen problemer på en Pentium 500Mhz og 312Mb RAM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 38.plass @ hw.no teamet.. Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tror dette må være enda lammere enn "pulse" tråden. Jeeees.. Get a life! Hvor langt kan man nå ved å flytte på musa?? Men for all del, knock yourselves out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå