bglio Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Snakker noen ganger med folk på "Ventrilo", og plutselig i dag hører jeg meg selv i mitt eget headsett! Mikrofon og headsett er i ett og samme... Noen som har forslag på hva som kan gjøres ? Endret 20. august 2004 av bglio Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Kan hende det du gjorde var å ta av "mute" på headsettet.. Fant ut at det går ann å snakke på ventrilo med mute på mikrofon.. Prøv å ta den på, og snakk med folk. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 står line på mikrofon i setup ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Kan hende det du gjorde var å ta av "mute" på headsettet.. Fant ut at det går ann å snakke på ventrilo med mute på mikrofon.. Bare vær obs på at du må mute på avspilling, ikke på innspilling. Edit: Du vil høre deg selv hvis de du snakker med bruker vanlige høyttalere (altså ikke hodetelefoner). Endret 20. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tittelen på tråden er vel ikke helt bra. Kan jo ikke høre noe i en mikrofon... (Fint om du trykker edit på 1. post og endrer tittelen) Slik jeg forstår deg så får du feedback av din egen stemme når du prater med folk på "Ventrilo"? (hva nå det er). Eller mener du at du får generell feedback etter å ha brukt "ventrilo" og slått det av? Lenke til kommentar
bglio Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 hihi, skal endre tittel Takk! Det skjer faktisk hele tiden. Skal prøve noen av de sakene jeg har fått fortalt her, men jeg hører meg selv hele tiden, og ikke bare når jeg er på Ventrilo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå