Gå til innhold

ATI vinner "Half-Life 2"-tester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='Sasuke-kun' date='27/08/2004 : 21:34'] Selve spillet (HL2) er allerede ferdig og kan lastet ned via Steam. Problemet er at man ikke får aktivert det før det kommer i November en gang. Skjønner ikke helt dette her... Skulle jo komme i September.

Edit: Leif. [/quote]
Hei .

Vet det er det steam sier , men Preload nedlasting var kun på Ca 1 Gb. Etter litt surfing kommer det fram at det er lyder , overflater og grafikk som kan pre-loades. Vi må nok fremdeles laste ned litt til når spillet utgies . (personlig annatr jeg ca 1 GB til) .

"MrLeftfield
Skrevet: 21/08/2004 : 05:20
Report PostQuote Post


Bruker
Registrert: 06/05/2003
Innlegg: 450



Men seriøst. Jeg har starta steam og ser ikke den Stress Testen noe sted :| Noen som vet hvordan jeg får tak i deT?

"
Åpne Steam . Last ned Counter Strike Source Beta . ( Hvis du har Half Life 2 kupong eller Counterstrike Condition Zero) , Start Counterstrike Source Beta og velg "Video Stress Test " .

:w00t: Edit : Staveleif Endret av rogersj
Lenke til kommentar
,27/08/2004 : 21:27]Så du er sikker på at 5900 var raskere enn 9600XT da det kjørte mixed-mode?

Jeg husket "litt" feil der. :blush: FX5900Ultra var på nivå med R9600Pro med mixed-mode path, men med DX9 full precision path ble den overkjørt av R9600Pro.

Men dette er snart et år siden nå.

 

Det kan da hvertfall ikke ha vært like raskt som 9800XT uansett? Eller husker jeg feil? :ermm:

Nei og det er heller ikke hva de fleste testene viser heller.

Ser ut som FX5900 kjører plain DX8.1 i disse testene.

http://www.firingsquad.com/hardware/half_life_2_fx/

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk CS Source er bedre i DX 8.1! Det nye moderne i dx9 er at alt skal gløde og skinne så mye. ALTFOR MYE!! De overdriver jo som bare det! En gammel flis skinner jo som et speil. Jeg spillte cs source med dx 8.1 og 9.0, og den eneste forskjellen jeg så var i gangen i de_dust, hele golvet skinte jo som bare det p.g.a dx9, stor overdrivelse i min mening! Jeg tok tilbake til 8.1, da skinte det litt, så mer realistisk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...