Tcha Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hei! jeg ser det er uendelig mange innlegg her fra folk som skal kjøpe nytt kamera. og her kommer et til! jeg har kikket rundt i noen uker for å finne noe brukbart, fikk anbefalt sony w1 men det blir i dyreste laget for meg. bildekvalitet og muligheten til å bruke manuelle innstillinger er vel noe av det jeg setter høyest, men jeg har bare 2500,- å bruke, max 3000,- inkl minnebrikke. ixus 430, el 500 el olympus eller?? jeg er så forvirret jeg! finnes det noen tilbud nå for tiden på kamera som er ok? trenger ikke å være det nyeste mest fancy. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Da ville jeg gått for et Olympus C-725 UltraZoom. Det er en litt eldre modell i 700-serien, som har noen lavere ytelse enn de nyeste, men som allikevel er et svært godt kamera. Det er et 3 megapixels, og har hele 8x optisk zoom. De nyeste har 10x, men 8x er uansett svært bra. Det har i tillegg til en meget bra automatikk også mulighet for en rekke manuelle instillinger når man blir litt mer dreven og vil forsøke seg på litt mer avanserte instillinger. Jeg har sett det i nettbutikker til mellom 2000 og 2300, hvilket høres ut som midt i blinken for ditt budsjett. Det benytter også standard AA-batterier, så i tillegg til 2 sett (á 4 stk-) oppladbare som du bør ha, er det bare å kjøpe vanlige alkaliske på super'n om du går tom på en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå