8-Ball Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har fått en rar melding hver gang jeg avslutter win xp. Rett før maskinen går over til "windows avsluttes" bilde så kommer det opp en "program sluttet å svare" melding med programnavnet you should not see me? Det er bare synlig nok til at du såvidt klarer å lese det. Dette har fucket opp hele maskinen. Spill får rare artifacts hele tide, iallefall noen spill. Og maskinen restarter og fryser i ett sett. Har prøvd reinstall 2 ganger men etter alle drivere og oppdateringer er fullført så velger denne meldingen å vise seg? Hva fanden er dette for noe??? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har sett det 2 ganger her etter at jeg la inn SP 2, det bare glimter så fort på skjermen når jeg skal slå av PC'en at jeg ikke har sett hele beskjeden, det er en eller annen oppgave som avsluttes tror jeg, ingenting har hengt seg opp her før eller under meldingen. Lenke til kommentar
Silky Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Fant dette i et annet forum: "Hello I am new to this message board but this problem is nothing to worry about. I am a programmer and sometimes device drivers are referred to as "should not see me" This happens when you have installed new drivers or things like that. Sometimes when you shut down, some program is "running in the background" hence the term, "should not see me." This has been known to run with 4 in 1. But mainly drivers. Microsoft does a bad job with its OS really sloppy work if you ask me. You should never see these things. So do not worry. You can reformat hard drives all you want as long as you run windows OS you will have this problem. It is not a trojan." Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Fant dette i et annet forum: "Hello I am new to this message board but this problem is nothing to worry about. I am a programmer and sometimes device drivers are referred to as "should not see me" This happens when you have installed new drivers or things like that. Sometimes when you shut down, some program is "running in the background" hence the term, "should not see me." This has been known to run with 4 in 1. But mainly drivers. Microsoft does a bad job with its OS really sloppy work if you ask me. You should never see these things. So do not worry. You can reformat hard drives all you want as long as you run windows OS you will have this problem. It is not a trojan." Tror ikke det er så harmløst som denne personen prøver å si, pga at jeg har ikke gjort noen endringer i systemet så dette should not see me greiene fucker opp pc´en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå