Hookster Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hvordan kan jeg skru av net send i windows 2000?? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei Hookster! Husker ikkje kor ein gjær det i farten.. Har ikkje windows 2000 på maskina.. Om du venter til i morra så kan eg kanskje finne det ut.. Tenkte å innstallere windows 2000 i kveld.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Trykk Start->Run->Net stop service tror jeg.. Ellers så skriver du i CMD 'net help' og leser.. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 net send er morsomt ) net send /domain er vaffal festlig på skoler og andre store nettverk *fnis* ->annbefaler å lage en *.bat fil som looper send kommandoen og puttes i oppstart på lærermaskin.. fun fun fun =) Lenke til kommentar
replay Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Metode #1 (Deaktiverer net send til du rebooter) Trykk på Start->Run Skriv inn: net stop messenger Ok :smile: Metode #2 (Deaktivere net send til du aktiverer den igjen) Trykk på Start->Run Skriv inn: mmc services.msc Bla til du finner messenger, høyreklikk og velg egenskaper. Velg oppstartstype: Deaktivert Lenke til kommentar
Hookster Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 takker for alle svar, men jeg trenger å deaktivere den for alltid! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 14:46, Hookster skrev:takker for alle svar, men jeg trenger å deaktivere den for alltid! Metode nr. 2 til replay fungerer. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei! Ein kan også gå i kontrollpanelet og på administrative oppgåver (eller kva det heiter) og så finne servicen messenger og disable den.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 jepp .. Mr. Hassan har den beste løsningen. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei heraldo! Med,net send kan du sende beskjeder til andre i eit nettverk..Beskjeden vil da komme opp som ein diallog boks... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Takk for svar Mr.Hassan, jeg har aldri vært koblet til nettverk før selv om vi har 4 maskiner i huset. Er det problematisk å koble sammen maskin nr.1: dualboot win2000sp2 og Mandrake 8.1 maskin nr.2: winXP homeed. maskin nr.3: win 98SE maskin nr.4: dualboot winME og win2000 blir det skikkelig problematisk for en grønnskalle som meg tro? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 11:31, heraldo skrev:Takk for svar Mr.Hassan, jeg har aldri vært koblet til nettverk før selv om vi har 4 maskiner i huset. Er det problematisk å koble sammen maskin nr.1: dualboot win2000sp2 og Mandrake 8.1maskin nr.2: winXP homeed.maskin nr.3: win 98SEmaskin nr.4: dualboot winME og win2000blir det skikkelig problematisk for en grønnskalle som meg tro? Se her: http://www.hardware.no/guider/nettverk/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå