msandven Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei, jeg skal formatere harddisken min. Hvordan gjør jeg dette punkt for punkt? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Skal du legge inn Windows på nytt? I så fall booter du bare opp med CD`en, sletter x: og legger inn windows igjen....da vil maskinen formatere HD automatisk! Lenke til kommentar
msandven Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 nei jeg skal tømme disken sånn at den står tom igjen.. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 nei jeg skal tømme disken sånn at den står tom igjen.. Er det disken med os'et ditt du skal tømme eller er det en annen partisjon? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 dos -----> skriv "format c: eller d: eller hva det nå er du skal formatere.... Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Skal du tømme disken helt er eraser eit fint program. Det sletter alt. viss du barwe skal formatere setter du bare i winsows cden og følger instruksjonene. Hussk for all del å ta backup av ALT du vil ta vare på (lagrede spill i IGI2 og bokmerkene i opera bare for å ta to helt tilfeldige eksempel) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 visst du leser postene litt mere nøje, så ser du at han ikke skal legge inn Windows igjen, bare formatere.... da kan han bare glemme å sette inn windows cd`en... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 i windows. høyreklikk på partisjonen du skal formatere og velg format fra menyen. da kommer formaterings programmet til windows opp, da er det bare å velge filsystem(NTFS eler FAT32), personlig foretrekker jeg NTFS. for å bare slette kryss av for hurtigformatering, for å ta full formatering trykk start uten å hake av for hurtigformatering. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 visst du leser postene litt mere nøje, så ser du at han ikke skal legge inn Windows igjen, bare formatere....da kan han bare glemme å sette inn windows cd`en... Er jo helt kurant å bruke Windows CD, man bare avbryter installsjonsprogrammet etter formatering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå