Wartech Skrevet 28. august 2001 Del Skrevet 28. august 2001 Hei Jeg skal ha meg en chip kjøler, men vet ikke hvilken jeg skal velge? Noen erfaringer? Takk! Lenke til kommentar
arnter Skrevet 1. september 2001 Del Skrevet 1. september 2001 Jeg skal kjøpe 1-2 blueorb,ser bra ut og kjøler vist brukbart og! En til GPU og en til northbridge når AMD får finger'n ut av ræva og lanserer Palomino 1,5+GHz! Lenke til kommentar
M5Glenn Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Helløw. Har sett at flere har skrevet om kjøling av Northbridge. Har selv en AMD Athlon 700 Mhz på et MSI K7Pro kort og har ofte lurt på det der... Har det virkelig noe for seg ? I tilfellet hva/hvor mye kan en oppnå med bedre kjøling på Northbridge ? Please explain a rookie ! Lenke til kommentar
Wartech Skrevet 2. september 2001 Forfatter Del Skrevet 2. september 2001 Hmm... passer en blue orb? Hvilken festemekanisme bruker den? Pushpin sier meg ikke mye, er det sånn at man trykker den gjennom noen hull i hovedkortet/skjermkortet, også må man klemme sammen på baksida for å få den av. Vil den passe her: Klikk her for å se bilde - for stort til å vises i forumet (red.) [ Denne Melding var redigert av: Wartech på 2001-09-02 16:11 ] [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2001-09-04 00:11 ] Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 3. september 2001 Del Skrevet 3. september 2001 For værstingene (dvs. oss med det meste vannkjølt) finner vi det beste alternativet til northbridge kjøling ved http://www.dangerden.com, nemlig en spesialtilpasset vannblokk også for NB. Har ikke selv tatt dette skrittet, men tanken frister... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå