PlastBox Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Jeg vil bruke pålogginsscript for å forsikre meg om at alle rommene på skolen der jeg jobber har riktig skriver. Begynner å bli lei av å prøve å få lærere og elever til å forstå at de må legge til og velge riktig skriver. Men... Dim net Set net = CreateObject("WScript.Network") net.AddWindowsPrinterConnection "\\ServerName\PrinterName" ...virker ikke. Kjøres som påloggingsscript via GPO. Får feilmeldingen "Finner ikke filen på linje 3, tegn 1" Noen som kan hjelpe en stakkar i nød? Endret 20. august 2004 av PlastBox Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Koselig som det er å måtte hjelpe alle damene i HS å skrive ut, en og en, hadde jeg vært veldig takknemmelig for et svar eller to... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 How to Add a Default Printer Using a Visual Basic Script Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Takk for velment hjelp, men av en eller annen grunn starta det bare plutselig å fungere... Jaja... Datamaskiner er i allefall lettere å skjønne enn damer. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå