System-log.com Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei! Lurer på hvordan kvaliteten på DVD under XBOX (Gjerne XBMC) i forhold til en vanlig DVD-avspiller som en får til under tusen-lappen på alle elektro-forhandlere? Jeg har planer om å kjøre XBOX'en rett på projektoren min og ønsker ikke å miste noe kvalitet. Har en DVD-spiller også, men er det egentlig vits i å koble den opp oxo? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Xbox har rykte på seg for å ha god kvalitet ved DVD-avspilling. MVH Audun Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Xboxen går for å være bra, men hvis du alikevel har en standalone-spiller så kan du jo koble opp begge og selv se om det blir noen forskjell i den ene eller andres favør - det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Kan jo teste begge selvsagt.. men da kun med en composite-kabel fra DVD-spilleren. Har monster s-video kabler til xboxen. Men hvis det hadde vært mye bedre kvalitet fra en standalone dvd-spiller ville jeg muligens ha invistert i noen component-> VGA kabler.. men de er pr. idag veldig dyre, og da hadde noen synspunkt på kvalitet vært toppen. (Høres jo ut som om Xbox duger i lange baner?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Nå er ikke jeg akkurat noen kjenner, men syns Xboxen takler DVDer svært godt. Bildet er skarpt og fint, lyden er brillefin, og jeg har ennå ikke opplevd artifakter i bildet. Vel verdt de 1500kr den koster. Så får du også med ganske mye mer enn en DVD-spiller. Selvfølgelig, har du hifi-anlegg til 150k og en gigantisk LCD-TV, vil du muligens ha en annen oppfatning. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Har nok ingen gigantisk LCD-skjerm er jeg redd, men en Benq P6100 projektor. Så et evt. dårlig bilde har vel like mye med PJ'en som med dvd-spilleren er jeg redd Men takk for mange gode svar.. tror jeg holder meg til xbox'en jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå