Saftis Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Vil ikke bidra til farsen, men akkurat dene gangen virket personen som fotalte det veldig overbevisende. Han har også gode kontakter. Jeg visste han tok feil, men jeg måtte bevise det. Hva mener du med "personen som fortalte det" ? Du har vel bare sett "nyheten" på spiderman.no ? Og ennå ikke fått kilden deres ? Og hva beviste du og hvor ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Nå er vel ikke en spillsjappe akkurat det første man skal høre på. Kommer det ut noen nyheter om Half-Life 2 angående eventuell utsettelse, så kan du være sikker på at Gamer.no eller Halflife2.net plukker de opp først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Nå er vel ikke en spillsjappe akkurat det første man skal høre på. Kommer det ut noen nyheter om Half-Life 2 angående eventuell utsettelse, så kan du være sikker på at Gamer.no eller Halflife2.net plukker de opp først. det var ikke det som skjedde i fjor. rekkefølgen var - 1 - folk som hadde forhåndsbestilt hl2 fikk email om at det var utsatt 2 - vivendi gikk ut og sa at spillet var utsatt 3 - valve nektet og sa at vivendi tok feil 4 - 29 eller 30sept innrømmet valve at spillet var utsatt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Vel. Nå har værtfall Valve 9 dager på seg til å erklere spillet ferdig/gold før vi kan kalle det enda en utsettelse. Personelig har jeg lav tro på at de blir å holde seg innenfor August som de sa. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Vil ikke bidra til farsen, men akkurat dene gangen virket personen som fotalte det veldig overbevisende. Han har også gode kontakter. Jeg visste han tok feil, men jeg måtte bevise det. Hva mener du med "personen som fortalte det" ? Du har vel bare sett "nyheten" på spiderman.no ? Og ennå ikke fått kilden deres ? Og hva beviste du og hvor ? Personen som hadde skrevet artikkelen er en med kontakter. Jeg gikk på gamer.no, som er den norske siden jeg stoler mest på for å finne bevis på at han tok feil. Og det skulle vært "personen som skrev det" ogikke "fortalte" det. Sorry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 husker ingen av dere hendelsesforløpet i fjor ? 1 - først fikk man beskjed om utsettelse via email fra nettbutikken hvor man hadde forhåndsbestilt half life 2. 2 - vivendi bekreftet utsettelsen 3 - valve benektet utsettelsen 4 - 30sept går valve ut og bekrefter utsettelsen. foreløpig venter vi på punkt 2. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 http://www.hl2fallout.com/forums/index.php...t=0entry64419 Kanskje det kommer ut før Oktober, hmm.. i think so, enten 30.Sept. el. før. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Denne artikkelen er et år gammel. 30 sep. var datoen Valve kom med på E3 2003. Vi vet ingenting om nåværende dato. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har nettopp preloaded HL2 fra steam nettverket, og da kan det ikke være lenge til...eller ? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 VALVe har vel egentlig vært veldig smarte. Ved å lansere preloading, så slår de flere fluer i en smekk: de sikrer seg et godt inntektsgrunnlag, fordi de som preloader også kommer til å betale for å låse opp spillet (framfor å cracke det), de har kontroll med tilbud/etterspørsel, og ettersom de ikke har en release-dato, så kan de la folk preloade til trykket på serverne avtar. Jeg har preloadet spillet, og jeg vet faktisk ikke engang hva jeg må betale for det. Det blir opp til VALVe å finne ut hva grensesnittet for tilbud/etterspørsel blir, og ettersom tilbudet er todelt (preload/kjøp), så sitter de med full kontroll. De eneste vi som kjøpere kan håpe på, er at preloadingen overgår det de hadde forventet, og at de setter ned prisen på spillet med noen kroner. VALVe setter trenden for salg av spill i framtiden. Det er smart, det er økonomisk, og det er økologisk korrekt, ettersom det blir mindre forbruk av plast til CDer og cover. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 og det er økologisk korrekt, ettersom det blir mindre forbruk av plast til CDer og cover. ja d er rett og slett bare derfor jeg laster ned over steam for og spare regnskogen... i'm a tree huggin hippie Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hyrlen: det har ikke slått deg at du faktisk har blitt "lurt" til å være mer økologisk varsom enn du hadde planer om selv...? Jeg forstår at du er morsom på min bekostning, men tenk litt over hva du skriver. For et firma som har en historie bak seg med produksjon av millioner av CDer, og cover til disse (både i plast og i papp), samt manualer m.m., så er det antagelig en enorm lettelse å se at man kan unngå mye av den type miljøfarlig produksjon ved å bruke internett. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Dette er ein farse Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hvis man kjøper HL2 over Steam, kan man da ikke ta en sikkerhetskopi til seg selv? Hvis man formaterer hd'en, må man da kjøpe spillet på nytt? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Neida, om du formaterer så er det bare å legge inn steam på nytt og benytte ditt game brukernavn/passord. du har da rettighet på de spillene du har registrert der. Om det er mulig å lagre spillet for lett installering, istedet for å laste ned på nytt etter formatering vet jeg ikke. Det er vertfall mulig å kopiere hele Steam mappa som backup, og installere steam i samme folder etter formatering. Da slipper du unna med noen få MB i oppdatering Endret 30. august 2004 av likferd Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Neida, om du formaterer så er det bare å legge inn steam på nytt og benytte ditt game brukernavn/passord. du har da rettighet på de spillene du har registrert der.Om det er mulig å lagre spillet for lett installering, istedet for å laste ned på nytt etter formatering vet jeg ikke. Det er vertfall mulig å kopiere hele Steam mappa som backup, og installere steam i samme folder etter formatering. Da slipper du unna med noen få MB i oppdatering hva hvis steamaccounten din blir fucka opp da? da har du et problem! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hyrlen: det har ikke slått deg at du faktisk har blitt "lurt" til å være mer økologisk varsom enn du hadde planer om selv...? Jeg forstår at du er morsom på min bekostning, men tenk litt over hva du skriver. For et firma som har en historie bak seg med produksjon av millioner av CDer, og cover til disse (både i plast og i papp), samt manualer m.m., så er det antagelig en enorm lettelse å se at man kan unngå mye av den type miljøfarlig produksjon ved å bruke internett. d var ironi... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hyrlen: det har ikke slått deg at du faktisk har blitt "lurt" til å være mer økologisk varsom enn du hadde planer om selv...? Jeg forstår at du er morsom på min bekostning, men tenk litt over hva du skriver. For et firma som har en historie bak seg med produksjon av millioner av CDer, og cover til disse (både i plast og i papp), samt manualer m.m., så er det antagelig en enorm lettelse å se at man kan unngå mye av den type miljøfarlig produksjon ved å bruke internett. d var ironi... Nettopp, og da mente du jo det motsatte. Du driter egentlig i det. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Valve står fortsatt på at spillet blir ferdig i denne måneden. heia heia... menmen... de stresser sikkert... det fortjener de... de har rappa den ene hl cdkeyen min Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Nettopp, og da mente du jo det motsatte. Du driter egentlig i det. så lenge de ikke hogger ned buska som dekker for sola utfor vinduet mitt så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå