Dinsdale Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Spiderman.no kan fortelle at HL 2 er utsatt til 5 desember. Kan vi stole på dette? Vet ikke kilden deres, men jeg tar ikke releasedatoer fra spillsjapper så veldig seriøst. Kan noen bekrefte/avkrefte dette triste ryktet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Har ikke sett noen dato på det på noen av de store spillsitene. Som du sier, så skal man ikke stole så mye på releasedatoer fra spillsjapper. Endret 20. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Har ikke sett noen dato på det på noen av de store spillsitene. Som du sier, så skal man ikke stole så mye på releasdatoer fra spillsjapper. Akkurat, hvis denne nye datoen har gått meg hus forbi blir jeg sint på meg selv. Slik som jeg følger med er jeg overbevist om at jeg hadde kjent til den nye datoen. Dessuten har jeg ikke sett noen artikkel om dette på gamer.no, som jo pleier å vente til det kommer offisielle uttalelser fra Valve Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Spillet er ikke utsatt til 5. Desember, det kan jeg deg helt sikkert. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Kan det ikke være sånn at det er forbudt å poste datoer om lansering FØR Valve/Vivendi Universal har sagt det? På mandag skal HL2 preloade på steam, så da kan det ikke være lenge til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Dette er ein farse Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Valve står fortsatt på at spillet blir ferdig i denne måneden. Lenke til kommentar
norway Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Spillet kommer ut 1 september har jeg hørt rykter om... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Spillet kommer ut 1 september har jeg hørt rykter om... Det har Valve ikke sagt noe om, så de kan man vel egentlig bare avbekrefte. Det folk tror er en gang i slutten av September, eller tidlig Oktober. Det vil si, om Valve holder det de har sagt denne gangen. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 det håper vi på.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg forundres ikke om Valve er morsomme på vår bekostning nok en gang. Jeg venter ikke på HL2 lenger. Det kommer når det kommer, rett og slett. Gidder ikke stresse med å henge meg opp i rykter, Offisielle Valve-Uttalelser™ osv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Nei, de elsker som sagt å utsette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 vel, i fjor så påstod jo valve at spillet kom til å bli gitt ut 30sept (selv om vivendi gikk ut og sa at det var utsatt), valve påstod dette helt frem til 30sept, så annonserte de at spillet var utsatt.. jeg stoler ikke på valve Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 De utsatt jo Half-Life 1 i et år også. De utsatte HL1 preload, og CSS også. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 De utsatt jo Half-Life 1 i et år også. De utsatte HL1 preload, og CSS også. HL1 preload ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 De utsatt jo Half-Life 1 i et år også. De utsatte HL1 preload, og CSS også. HL1 preload ? Nei, vanelig HL. Steam var vel ikke "oppfunnet" da. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 De utsatt jo Half-Life 1 i et år også. De utsatte HL1 preload, og CSS også. HL1 preload ? Nei, vanelig HL. Steam var vel ikke "oppfunnet" da. Skjønner ikke hva du mener ? HL=HL1. Som du sier eksisterte ikke Steam på den tiden. Hva mener du med "De utsatte HL1 preload" da ? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) (Edit: tilgi min fulle, trøtte sjel for generelt vås.) Endret 22. august 2004 av atrax Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Vil ikke bidra til farsen, men akkurat dene gangen virket personen som fotalte det veldig overbevisende. Han har også gode kontakter. Jeg visste han tok feil, men jeg måtte bevise det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 hvis de våger å utsette det mer blir jeg sint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå