EssspeN Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei, Har linux installert på en Tecra Toshiba 8100. Da jeg kom hjem fra jobb i går var den fullstendig død. Trodde først det var strømmenledningen som hadde dettet ut, men det var det ikke. Samme om strømmen står tilkoblet (uten docking) er det ingen lamper som lyser. Jeg prøvde også å skifte batteri, funka ikke det heller. Noen som vet hva jeg kan gjøre når en pc dør slik? Ang hardisken, den maskina der tok backup hver natt, og jeg trenger dataene på den. Er det noe mulighet for å skru opp, hente ut HD og koble den til PC? Isåfall hvilke kabler/overganger trenger jeg? På forhånd takk, mvh Espen RIngom Lenke til kommentar
Jail Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Hei Jeg har tatt ut harddisker fra bærbare og kopierte fra dem over til en stasjonær PC. Jeg antar at den har 2.5" hdd. Kjøp en overgang fra 2.5" til 3.5". Da kan du montere den i en stasjonær pc og kopiere "Ghoste" disken. Jeg kjøpte denne overgangen. Husker nå at jeg også måtte til biltema for å kjøpe et sett med spesial skrutrekker for å demontere HDD. Håper alt ordner seg Mvh Jarle F. Endret 20. august 2004 av Jail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå