Bombasa Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er det noen som vet når dette kamreaet kommer og eventuelt hvor jeg kan få kjøpt det? Finnder det ikke i butikkene! Panasonic Lumix DMC-FX7 ser ut som ett utrolig bra kamera for meg men er det noen som har noen andre meninger om saken? Er det noen som vet ca pris? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Er det noen som kan si meg hvor i norske nettbutikker det går ann og få tak i det da? Panasonic Lumix DMC-FX7 virker som ett synnsykt bra kamera! Er det noen som er enig? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Synes Pentax Optio 750Z ser minst like spennende ut. Særlig med tanke på størrelsen. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har nå fått bekreftet at den blir lansert i løpet av September. Men prisen lurer jeg fortsatt på! Lenke til kommentar
znapper Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Oslo kameraservice og Elkjøp er typiske kjeder som fører panasonic kamera. Jeg anbefaler at du tar kontakt med dem, evt. ringer panasonic Norge og spør hvem som fører dette kamera (da kan de liste opp hvem som fører panasonic kamera i norge). Lenke til kommentar
sarom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nettbutikken Elgiganten: http://www.elgiganten.no/commerce/main.asp fører kun Panasonic digitalkameraer. De får det sikkert. Lenke til kommentar
aldri21 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er det noen som vet når dette kamreaet kommer og eventuelt hvor jeg kan få kjøpt det? Finnder det ikke i butikkene! Panasonic Lumix DMC-FX7 ser ut som ett utrolig bra kamera for meg men er det noen som har noen andre meninger om saken? Er det noen som vet ca pris? ELKJØP: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
beeblebrooks Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Når skal dere teste dette kameraet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå