Supervisor Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Wow, dene musen er stillig... Er stor tilhenger av Microsoft IntelliMouse 3, men jeg må revurdere litt... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Du må nok det! Jeg har mx700, men den her ser my digg ut! Kanskje den ikke lugger så fælt da med "den nye laser teknologien" Lenke til kommentar
Jome Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 - Den siste Logitech-musen forventes å sette en ny standard for denne typen tilbehør. Optisk teknologi er utdatert, og kravene til sensitivitet, presisjon og hurtighet blir stadig høyere. Logitech har utviklet en teknologi for å kunne i møtekomme disse kravene. Oppdatering: Ifølge denne siden er MX 1000 20 ganger raskere enn andre optiske mus fra Logitech. Snadder nyhet.. Gikk bare å ventet på at MX 700 skulle bli avløst med en mer nøyaktig modell.. Designet er jo grisefett også.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 *vente på utgave med tråd* Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Håper den bruker bluetooth, slik at jeg kan koble til den bærbare uten kabler eller dongle eller noen ting. Blir den omtrent samme størrelsen som MX500, tro? Håper den blir litt mindre... Lenke til kommentar
Jome Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tidligere har Logitech sagt at blåtann skal erstatte RF, så vi holder en knapp på det siste. Hmmm, er dette en glipp eller... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Får håpe de har fikset problemet mx700 har med docking da. Hver gang jeg skal lade mx700en så må jeg sitte veldig lenge før den begynner å lade, ta den opp, sette den ned, ta den opp, sette den ned - irriterende. Men tror jeg skal kjøpe meg den musen der, så herlig ut og om den er så mye bedre som de sier så er jo det bare helt toppers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 viranth: Hadde samme problemet. Rens kontaktene. Har mx700 fra logitech og er storfornøyd. Men småpresisjon f.eks pixelredigering i photoshop kan være en pain in the A. Noen her som har gått til anskaffelse av mx1000 ? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Får håpe de har fikset problemet mx700 har med docking da. Hver gang jeg skal lade mx700en så må jeg sitte veldig lenge før den begynner å lade, ta den opp, sette den ned, ta den opp, sette den ned - irriterende. Men tror jeg skal kjøpe meg den musen der, så herlig ut og om den er så mye bedre som de sier så er jo det bare helt toppers. Dette problemet har ikke jeg? i det hele tatt lissom... Kanskje jeg har en nyere versjon? edit Jaja, som nevnt over er det vel en faktor dette med kontaktene... hmm Endret 20. august 2004 av THacker Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 MX 1000 Ser unektelig veldig bra ut Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 stor og klumpete....håper de lager en ny gaming-mouse snart, trenger å ha stor del av håndflata nedi når jeg spiller Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Snadder nyhet..Gikk bare å ventet på at MX 700 skulle bli avløst med en mer nøyaktig modell.. I følge nyheten her på HW.no så blir den ikke mer nøyaktig, den blir bare raskere. Noen her som har gått til anskaffelse av mx1000 ? Den har ikke kommet inn i noen norske nettbutikker ennå. (står 1 uke+ ubekreftet hos samtlige) Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 viranth: Hadde samme problemet. Rens kontaktene. Har mx700 fra logitech og er storfornøyd. Men småpresisjon f.eks pixelredigering i photoshop kan være en pain in the A. Noen her som har gått til anskaffelse av mx1000 ? Takk for det tipset, har gjort det før uten at det gjorde ting noe bedre, men kjørte på med skikkelig rensing nå og da ble alt bedre. Regnet med at det var dock eller mus som sang på siste verset. Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282095 er jo litt gammel og der var jo nyheten litt før... EDIT: Bruker ikke HW crewet søkemotor i forumet ? Endret 20. august 2004 av DDFC Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hadde det bare kommet en venstre utgave av den hadde det kanskje vært aktuellt å bytte min Microsoft Intellimouse Optical 1.1... når ca 17% av verdens befolkning er venstrehendte synes jeg det er litt pussig ikke fler lager muspekere for oss (klart, vi kan bruke høyre, men vi foretrekker det skjelden skulle jeg tro). Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja Fast RF Tidligere har Logitech sagt at blåtann skal erstatte RF, så vi holder en knapp på det siste. Hmmm, er dette en glipp eller... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 stor og klumpete....håper de lager en ny gaming-mouse snart, trenger å ha stor del av håndflata nedi når jeg spiller Helt enig, sist gang dem ga ut en deilig mus (utgangspunkt i min hånd) var dual optical modellen. Ellers hadde man også MX300-modellen. Lenke til kommentar
Jarod_24 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hadde det bare kommet en venstre utgave av den hadde det kanskje vært aktuellt å bytte min Microsoft Intellimouse Optical 1.1... når ca 17% av verdens befolkning er venstrehendte synes jeg det er litt pussig ikke fler lager muspekere for oss (klart, vi kan bruke høyre, men vi foretrekker det skjelden skulle jeg tro). Jeg er venstrehendt, men har alltid brukt høyrehånda til mus. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hadde det bare kommet en venstre utgave av den hadde det kanskje vært aktuellt å bytte min Microsoft Intellimouse Optical 1.1... når ca 17% av verdens befolkning er venstrehendte synes jeg det er litt pussig ikke fler lager muspekere for oss (klart, vi kan bruke høyre, men vi foretrekker det skjelden skulle jeg tro). Jeg er venstrehendt, men har alltid brukt høyrehånda til mus. Jeg har aldri sett keiv-hente bruke venstre hånden til musa, alle jeg kjenner bruker høyrehånda. Det blir jo nesten som med bil, i Norge har vi giret på høyresiden. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Denne så jo bra ut! Prisen var ikke den værste heller, ihvertfall ikke hvis det er bluetooth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå