zulo Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 hva går morrowind ut på? får man ingen ledetråder?går det an å bli ferdig med spilleT? tror dere jeg kommer til å like det visst jeg digga diabloII ? og digger rollespill..kan spille sånne rollespill i dos med ASCII grafikk i timevis.. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg syntes at det er rått fordi 1.det er masse quests og gjøre (1000 vis) 2.mange typer våpen,personer,fiender,m.m 3.stor verden Følg main questen og du har runda det på et par 100 timer så sjekk journal av og til (det hjelper med og vite hva du skal gjøre og sånt -(J)- er tasten for det game on Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Nå som jeg har mottatt org. CD'er og skal spille, får jeg Creation Render "" Error! Support siden sier jeg trenger nye drivere, har prøvd 28.32, 29.20 og idag 29.40! Hvor mye nyere må de være? Kjører GF2 MX400 64mb på WinXP, noen som kan gi et tips her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå