Gå til innhold

Generell diskusjon om Morrowind

Anbefalte innlegg

Det er jo litt dyr frakt men men man må jo betale litt for kvalitet hehe!! Dette er prisa fra Dragon.ca

Og prisen for Colectors ed. er $54,95 US dollars og $44.95 for den vanelige utgaven!! altså er prisen ca 320 kr bare i frakt hmmm...

Delivery to addresses in Norway

International Shipping

Where to? Addresses in Norway

How much? $32.00 per Shipment under $100.00

$47.00 per Shipment $100.00 or more

When? 5-7 Business Days

Carrier UPS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal selv bestille fra dragon.ca i morgen, og slik skal jeg gjøre det:

Kjøpe Collectors Edition for 55$

Bruke UPS Overnight (1-5 days) for 29$

Da kommer hele smørja på cirka 690 kr. Så plusser man på toll som er cirka 120 kr og det blir da 810 kr.

Hvis det blir moms belagt blir det cirka 900-1000 kroner til sammen. Men jeg er i tvil om det kommer moms på utover de 120 kr i toll.

Og da er det verdt å betale 810 kr for å få Morrowind: Collectors Edition denne uken hvis det bestilles mandag.

Woot.

Lenke til kommentar

Det blir masse tilegger vis man må dra til tollsted å hente spillet dette er hva jeg erfarte når jeg måtte hente et spill på tollen:

Først må du stå i kø ved posten for å få en lapp der og betale 60 kr i gebyr så til en ny kø hos tolleren for å levere lappen fra posten deretter så skal de regne ut tollen deretter tilbake til posten for å betale tollen deretter så får du en lapp der som du må tilbake til tolleren med deretter så får du en lapp av tolleren som du må ha med til ei dame som leverer ut spillet! Snakk om MONGO land Norge!!! De skulle selfølgelig åpne pakka også for å se om det var noe ulovelig der også!!!!!!!!!!! bruke ca 1 1/2 time på hele smørja! For å ikke glemme jeg måtte også betale 20 kr i gebyr for att tolleren skulle regne ut tollen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-05 23:10 ]

Lenke til kommentar

Du må vel betale toll får varer over 200kr hvis det ikke er en bok eller noe? å jeg har liksom lyst på esken også jeg betaler tross alt får den så jeg vet ikke om jeg skal bestille på den dragon greia, får det jo toll fritt hvis de tar vekk esken å sender som bok. (var det en som sa)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 23:24, Erling E. skrev:

Quote:

On 2002-05-05 23:15, kosh skrev:

Morrowind er absolutt litt kult ja....ikkje den store rpg fanatikaren...men det her var interessant :smile: *spele meir*

Det vil si du har spillt det?

Offisielt, nei, uoffisielt..ja.....om du forstår.....

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 12:04, Erling E. skrev:

De er nå anmeldt til lensmannen.

:smile:

Bare dette hadde vært sant, så hadde spill industrien blitt mye bedre. Billigere og mer rettferdig. Skulle vært som før; Man prøvde demoen, det var tøft, så kjøpte man spillet.. Ikke noe laste ned og drite i resten.

Lenke til kommentar

På tide at de lærer å ikke la Europa vente. Folk warezer som **** når et game blir lansert i Europa flere uker etter US release.

Jeg har ikke noe problemer med å vente på et spill, men jeg hater å se at amerikanerne hygger seg men vi må vente.

Lenke til kommentar

dere som ikke har spilt det.. gled dere. grafikken er noe av det beste jeg har sett.

sandstormer som ser helt geniale ut, tåkefylte byer, vannet bruker vel den 'advanced pixel shaderen' som var ny i 3dmark2001se (og ser da meget lekkert ut).. generelt sett: *sikle, sikle*

og det er så gøy å dirke opp låser, luske seg inn i et hus og stjele alt som er der, tilogmed putene. :smile:

Lenke til kommentar

For de som har spilt de, krasjer det hvert 12. min hos dere og?

En kamerat melder om slikt innfal.

Jeg har ikke fått anledning til å prøve, ettersom iso'et jeg fikk sendt av mine amrikanske venner ikke fungerer (les tidligere i thread'en hvis dere lurer på hvorfor det er slik).

Vel, nå venter ejg jo på !"¤"#¤ posten uansett...lmao

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...