Gå til innhold

Generell diskusjon om Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-02 20:10, Arilda skrev:

Hvis spørsmålet var rettet til meg så koster mitt ca $75 inklusive frakt ~ 750 kroner for spillet pluss ca 100-120 kroner for toll/avgift som man kjekt å greit får som egen regning fra UPS... var en overraskelse for meg første gangen jeg kjøpte spill i USA.

Særlig billig er det altså ikke - men med så mye annet her i livet er det en prioriteringssak :smile:

(dessuten forhåndsbestilte jeg i begynnelsen av Mars da UBISoft snakket om Europa release i Juni med "lokale" versioner.....)

-Arild

Du glemte norsk moms. Det er 24% av produktets pris. Da blir det strax litt dyrere. Du kan trekke fra amerikansk moms. Vet ikke hva den er.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 13:10, flikk skrev:

bestilte du spillet uten boksen fra dragon? Blir det samme pris da?

Bestilte uten boks, ja. Men har ikke fått noe svar fra dem enda. Regner med at prisen blir den samme.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 16:02, runegri skrev:

Bestilte uten boks, ja. Men har ikke fått noe svar fra dem enda. Regner med at prisen blir den samme.

Hvordan? Må man sende mail og spørre om dem hadde giddi og gjordt det eller er det en egen boks man kan huke av "send without box" (ikke at jeg er så dum altså)? Men hvordan? Og collectors edition? Får de sendt alle sakene inni pakka der som en bok? Det er jo miniatur og ekstra cd pluss ekstra bok og sånt.. Jeg vil ha spillet nååå! Gidder ikke vente på sure europa, og vil heller ikke sløse bort opplevelsen av et så etterlengtet nytt spill ved å laste det ned..

Jeg vil ha nytelsen av å åpne esken og ta ut cd'en og lese i manualen mens jeg installerer og hører på soundtracken samtidig.. ahh..

Slik jeg også må gjøre da Neverwinter nights og Icewind Dale II kommer..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 17:31, zimen skrev:

Quote:

On 2002-05-03 16:02, runegri skrev:

Hvordan? Må man sende mail og spørre om dem hadde giddi og gjordt det eller er det en egen boks man kan huke av "send without box" (ikke at jeg er så dum altså)? Men hvordan? Og collectors edition? Får de sendt alle sakene inni pakka der som en bok? Det er jo miniatur og ekstra cd pluss ekstra bok og sånt.. Jeg vil ha spillet nååå! Gidder ikke vente på sure europa, og vil heller ikke sløse bort opplevelsen av et så etterlengtet nytt spill ved å laste det ned..

Jeg vil ha nytelsen av å åpne esken og ta ut cd'en og lese i manualen mens jeg installerer og hører på soundtracken samtidig.. ahh..

Slik jeg også må gjøre da Neverwinter nights og Icewind Dale II kommer..

Jep. Esken og manualen har MYE å si for et spill. Da tenker jeg ikke på dere Quake, Cs, eller Wuppestein spillere men oss ihuga rpg spillere...bare lukten av esken er verdt en hundrelapp :smile:

Lenke til kommentar

De gjør alltid det med meg for de hvet om den helvetes skatten på allting her i norge men prisen blir den samma!

Men jeg hvet ikke det me "colectors" utgaven om du får alle de kule tinga inn da!

Og jeg er helt enig med deg flikk :grin:

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

I LIKE THIS DO YOU?->http://www.nacho-man.org/idiot/

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-03 19:51 ]

Lenke til kommentar

-----------------------------------------------------

Men når idiotene av noen distributører ikke klarer å komme med spillet i tide til fans som har venta siden 1996 på å fa spille, så har de nesten bare seg selv å takke

-----------------------------------------------------

Er også enig med dette, eksempel jeg bestilte Wizardry 8 fra Akersmic for 1/2 år siden og det kommer NÅ 10 mai til Norge....og jeg kjøpte det på Dragon 18 desember i fjor....

Lenke til kommentar

On 2002-05-03 15:44, Erling E. skrev:

Quote:

cut

Du glemte norsk moms. Det er 24% av produktets pris. Da blir det strax litt dyrere. Du kan trekke fra amerikansk moms. Vet ikke hva den er.

Tja - mulig det. Sist gang jeg bestilte var det kun en "avgift" og det var betegnet som "toll og administrasjon" og kom på 110 kroner eller noe slikt.

-Arild

Lenke til kommentar

omg....nytt grafikk kort er verdt uansett hva du har tenkt å bruke det til....har ikke prøvd spillet enda (har iso'ene klar) pga den examenen jeg skulle holde....fikk konge karakter :grin:

Er verdt pininga .... på en måte :sad:

Lenke til kommentar

sitter å lurer på om jeg skal bestille nå. Altså på http://www.dragon.ca/ har jeg klikket av får international UPS overnight og outside canada da får jeg 74,87 dollar i kostnad (ca 623nok) så komer jo toll i tileg på 120 + moms på 23% altså alt i alt ca 829 har jeg tolket dette riktig ?.

Huff 829 er mye peng får et spill ikke er jeg spesielt interesert i rpg engang bare sån når jeg har tid men spillet virker veldig interesangt + at det er NÅ jeg har penger om 1mnd har jeg brukt dem opp sån er jeg bare jeg er ikke flink med penger så jeg vil gjerne få betalt det nå med visa liksom.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 00:03, zoneman skrev:

sitter å lurer på om jeg skal bestille nå. Altså på
har jeg klikket av får international UPS overnight og outside canada da får jeg 74,87 dollar i kostnad (ca 623nok) så komer jo toll i tileg på 120 + moms på 23% altså alt i alt ca 829 har jeg tolket dette riktig ?.

Huff 829 er mye peng får et spill ikke er jeg spesielt interesert i rpg engang bare sån når jeg har tid men spillet virker veldig interesangt + at det er NÅ jeg har penger om 1mnd har jeg brukt dem opp sån er jeg bare jeg er ikke flink med penger så jeg vil gjerne få betalt det nå med visa liksom.

Jeg klarer nesten ikke vente lenger jeg, men har ei råd til den raske shipping metoden, og dermed tar det like lang tid uansett.. Jeg skal også ha Collectors Edition som da kommer på over 1000kr med rask shipping.. Like så greit å vente. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.. Jeg kommer til å storkose meg på de regnværsfylte dagene i sommerferien med Morrowind.. Må. Ha. Snart. Får. Flass.

Lenke til kommentar

fysj, det var en PEN engine. fantastisk flotte omgivelser, spesielt mot kvelden, hvor alt blir dekket i en oransje tåke.. og de gigantiske insektene. jøss. :smile:

fikk litt anarchy online-vibber.. men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting.

ellers syns jeg det var litt lite.. hrm, ja.. du burde vært guidet litt mer rundtomkring. er ikke noen voldsom fan av spill hvor du bare blir ploppet ned i en gigantisk verden og må finne ut av absolutt alt selv. og 512mb ram.. må ha det. bare må ha det.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 12:42, psilocybe skrev:

ellers syns jeg det var litt lite.. hrm, ja.. du burde vært guidet litt mer rundtomkring. er ikke noen voldsom fan av spill hvor du bare blir ploppet ned i en gigantisk verden og må finne ut av absolutt alt selv. og 512mb ram.. må ha det. bare må ha det.

Dette er smak og behag. Morrowind er laget for oss mennesker som liker å bli ploppet ned i en gigantisk verden hvor vi må finne alt selv. Thats the beuty of it.

PS: Jeg tror jeg bestiller Collectors Edition fra dragon.ca og bruker UPS overnight shipping! Orker ikke vente mer enn 5 dager på Morrowind.

For pokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...