Gå til innhold

Generell diskusjon om Morrowind

Anbefalte innlegg

hvis du spiller et spill, som du har bestilt og betalt (VISA), men ikke mottatt enda, er det ikke ulovlig å bruke andre sine CD'er i mellomtiden?

(du har tross alt betalt!)

Min kompis sier det hakker på 800*600 på hans 1gig, Voodoo5(!), pga seavstand innstillinger.

Skal sjekke med mitt GF2 senere, men har eksamen imorra, å jeg prioriterer ikke spill akkurat nå.

Jeg er heldig allikevel :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-02 19:53, flikk skrev:

Hvor mye blir det å koste deg?

Hvis spørsmålet var rettet til meg så koster mitt ca $75 inklusive frakt ~ 750 kroner for spillet pluss ca 100-120 kroner for toll/avgift som man kjekt å greit får som egen regning fra UPS... var en overraskelse for meg første gangen jeg kjøpte spill i USA.

Særlig billig er det altså ikke - men med så mye annet her i livet er det en prioriteringssak :smile:

(dessuten forhåndsbestilte jeg i begynnelsen av Mars da UBISoft snakket om Europa release i Juni med "lokale" versioner.....)

-Arild

Lenke til kommentar

vet ikke, har ikke mottatt boksen enda, bestilte på amazon.

men har spillet. (ikke beta). iso.

bestiller til kjente i usa, de kaster box og alt, sender manual og cd i en tynn sak av en konvolutt, med lett polstring.

iso via bredbånd, hvorfor skal jeg vente på shipping på amazon i tillegg til posten etterpå.

nei, betalt er betalt. da har jeg god samvittighet. (betaler bare ikke til staten, men de får nok av meg uansett....)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 20:13, JoKr skrev:

vet ikke, har ikke mottatt boksen enda, bestilte på amazon.

men har spillet. (ikke beta). iso.

bestiller til kjente i usa, de kaster box og alt, sender manual og cd i en tynn sak av en konvolutt, med lett polstring.

iso via bredbånd, hvorfor skal jeg vente på shipping på amazon i tillegg til posten etterpå.

nei, betalt er betalt. da har jeg god samvittighet. (betaler bare ikke til staten, men de får nok av meg uansett....)

Enig med deg der. Frister lite å tolle til staten.

Men hadde kunnet bestille det hvis det kom under 600-.syns 700 og oppover e for mye å betale.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å bestille her:http://www.dragon.ca/games/role/elderscrolls3.htm

De er meget raske med å sende og hvis du vil så fjerner de esken og sender det som en bok med cd`ene inne i manualen hehe og da kommer det rett hjem i postkassa di hvis du betaler med Visa kort eller annet kreditt kort!

Jeg bestilte Wizardry 8 fra dem og jeg hadde her i løpet av 1 uke :grin:

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

I LIKE THIS DO YOU?->http://www.nacho-man.org/idiot/

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-02 22:51 ]

Lenke til kommentar

Argh!

For et dilemma!

Skal jeg vente tolmodig til spillet kommer til norge?

Eller skal jeg bestille det fra usa og betale dobbel pris for spillet?

Eller skal jeg hente ned en iso og sverge på at når det en gang kommer i butikkene så skal jeg kjøpe det?

Snakk om vanskelig avgjørelse... Jeg får ikke jobbet på grunn av den... :sad:

Lenke til kommentar

Har lasta det ned og prøvd det nå..

Detta var gøy. Har aldri vært fan av RPG-spell, men detta var gøy! Stooooooooooooor verden!!!!! Dette har jeg lyst å kjøpe, for å støtte de som har mekka sammen dette phete spillet! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 10:56, As}{antii skrev:

Detta var gøy. Har aldri vært fan av RPG-spell, men detta var gøy! Stooooooooooooor verden!!!!! Dette har jeg lyst å kjøpe, for å støtte de som har mekka sammen dette phete spillet!
:grin:

Du fortjener ikke å ha det engang....har ventet på spillet i flere år og må betale blodpris for å få det sendt fra usa. Du bare tilfeldigvis snubler over det på warez siden din..provoserende.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 11:36, flikk skrev:

Quote:

On 2002-05-03 10:56, As}{antii skrev:

Detta var gøy. Har aldri vært fan av RPG-spell, men detta var gøy! Stooooooooooooor verden!!!!! Dette har jeg lyst å kjøpe, for å støtte de som har mekka sammen dette phete spillet!
:grin:

Du fortjener ikke å ha det engang....har ventet på spillet i flere år og må betale blodpris for å få det sendt fra usa. Du bare tilfeldigvis snubler over det på warez siden din..provoserende.

Helt enig! Warez leechere skulle vært skutt hengt og brent. Kjøp spill og støtt en god sak! Pokker heller!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 10:45, runegri skrev:

Argh!

For et dilemma!

Skal jeg vente tolmodig til spillet kommer til norge?

Eller skal jeg bestille det fra usa og betale dobbel pris for spillet?

Eller skal jeg hente ned en iso og sverge på at når det en gang kommer i butikkene så skal jeg kjøpe det?

Snakk om vanskelig avgjørelse... Jeg får ikke jobbet på grunn av den... :sad:

Vel. Da var det avgjort. Jeg har akkurat bestilt det fra dragon.ca. Det blir ikke noe særlig dyrere enn her i norge og leveringstiden var på 5-12 dager.

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...