Gå til innhold

Generell diskusjon om Morrowind

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe mer om morrowind? Vet at det kom ut i butikkene i USA i går og at dataoen i norden er rundt 25 mai.....Er rimelig desperat for å få tak i det nå. Har vært på det offisielle forumet de siste dagene og det er jævlig å høre på alle de lykkelige amerikanerne. Har ventet på dette spillet siden jeg spilte Daggerfall i 96.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Collectors edition utgaven av spillet skulle jo komt ut i norden sammen med den (standarde) amerikanske utgivelsen første uken i mai...Gir egentlig f** i hva CE utgaven koster, MÅ ha spillet NÅ!! Bor i Bergen så må stikke innom Platon i morgen+andre butikker og høre.

Lenke til kommentar

Sendte mail til Ubi-Soft som er den europeiske distributøren av spillet. Han sa at CE ennå ikke var kommet til Norge og at det hersket kaostilstander i USA.(duhh) Han tipset om at den ville komme ut i neste uke i butikkene....JOY;)

Lenke til kommentar

IKKE bestill fra gamesmix. Fikk mail fra dem nå og de sier at Morrowind kanskje ikke kommer til EURopa i det hele tatt!!!!!!!!!!!!!!! Derfor har de utsatt datoen til den 30 mai...De sa at innkjøpsavdelingen jobbet på spreng for å få noen eksemplarer. Buhuh:(

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 17:04, flikk skrev:

Har på følelsen av at det ikke er så mange TES fans her...eller tar jeg feil?

Trenger medsammensvorne!!

Da har du sikkert spilt battlespire :smile: hm 96-97 om jeg ikke husker feil .. lenge å vente til oppfølger morrowind skulle komme. Men nå er den her finaly

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Dreadlord på 2002-05-02 17:24 ]

Lenke til kommentar

Jepp, men Daggerfall er jo den offisielle Tes:2. Husker første gang jeg spilte daggerfall, Det var helt RÅTT. Vet ikke hva du tenkte når du kom ut av Watchers`keep første gang og så snøen, trærne, hørte musikken...ahhh minnene:)

Lenke til kommentar

Kan forklare deg hvorfor spillet bare er på en cd.

I motsetning til Baldurs gate som har mange CD-er, så bruker Morrowind en 3d motor lik i fps spill hvor bildene blir bygd opp som et puslespill. Teksturer er mye bedre komprimert enn spill i baldurs gate hvor bildene må lages hver for seg, dette tar mye mer plass. Ehh dette ble svært dårlig forklart. Er ikke noe 3d programmerer, men en haug med CD-er trenger ikke være et "stort" spill fordet.

Lenke til kommentar

Morrowind er jo gigantisk i forhold til andre spill som er på markedet nå. Tror de har regnet ut at spill verdenen er like stor "relativt sett" som storbritannia.

Man kan bruke flere hundre timer på å spille dette spillet uten problemer.

Hilsen en ihugga Elderscrolls fan

Lenke til kommentar

Hovedpoenget mitt var bare at såkalte fps spill som bruker avanserte 3d motorer komprimerer grafikk mye bedre enn feks adventures. Tipper unreal 2 er på en cd jeg, hvis det ikke har mange cutscenes da.

Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig veldig enkelt ;

Email fra EB mottatt i natt;

Here is the status of the item(s) you have ordered:

The Elder Scrolls III: Morrowind Ordered: 1 Shipped: 1

Enkelt - eh ? :smile:

-Arild

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...