Dj-dalby Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei jeg sitter nå med windows 98 sec edition. Og jeg har veldig lyst på enten 2000 eller xp. Men alt det koster så mye. Så jeg lurte ¨på om det var mulig og laste ned en oppgradering. Fint om at dere kunne hjelpe meg. :smile: Dj-Dalby :smile: Lenke til kommentar
Xane Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Oppgradering fra 98 til 2000? hehe :smile: tror nok ikke det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jovisst, bare bruk et fildelingsprogram som f.eks Direct Connect, kazaa, WinMX eller lignende. Med litt leting finner du sikkert en iso-fil du kan laste ned, brenne ut og bruke. Billig er det også, kun eventuelle tellerskritt koster. Men om det er lovlig er jo en helt annen sak... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei! Er vel ikkje så bra å oppfordre til piratkopiering på forumet er det vel..? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 koster ikke mye hvis du er student/elev da kan du bare kjøpe en veldig billig studentversjon, som har alle muligheter som fullversjonen, det eneste du ikke får med er manual, men hvem trenger vel det mvh nerd-light Lenke til kommentar
Xane Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 øyh... jeg snakket om direkte oppgradering (tror karen mente at han kunne "patche" 98 opp til 2000). Å legge inn på nytt / bruke 2 OS er en helt annen sak! Lenke til kommentar
alex_v_s Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Kan nok ikke oppdatere (patche) fra 98 til 2k. Det er to vidt forskjellige OS. Må nok skaffe deg en installasjonsdisk, evt formatere og lage en fresh install. Mvh A.V.S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå