CFD Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg lurte på om det var et LAN i bergenomegn? Alle jeg finner er enten på sørlandetøstlandetnordnorge. Alt untatt i bergen. Noen som kan hjelpe meg? Vi kan jo også starte et eget LAN med folk herfa da:) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Ingen som har noen peiling? Ikke engang noen som bor i bergenomegn? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 vel, jeg bor i bergen sentrum.. men har ikke noe voldsomt lyst til å drasse med meg vannkjøling som ligger slengt utover gulvet, 4x digre høytalere samt 21" eller 19" skjerm til et stort, klamt rom med masse svette mennesker som hoier og skråler og spiller listepop via overdimensjonerte høytalere dessuten har man da adsl.. :smile: Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Bredbånd BLIR bare ikke det samme som LAN... Dessuten er LAN mer sosialt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 greit hvis man liker den typen mennesker som kommer på lan, da (svette, stinkende fjortiser som gauler og hører på listepop/techno). :smile: Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 The Launch. Allaktivitetshuset på Hjelteryggen (rett over sotrabroen og til venstre) http://www.thelaunch.de.vu ingenting der foreløpig, men det kommer vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå