fjotten Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 I ditt tilfelle Ananas så er det barnevernet som er løsningen siden din mor ikke tar ansvaret. Jeg tror ikke det at en mor ikke vil betale bøker er grunnlag nok. Det er jo tross alt min skolegang, ikke hennes. Jeg vet bare at jeg snart har lånt 4000 av diverse venner. definitivt grunn god nok aprikos, du er 17 år og din mor har gitt deg opp. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 du er 17 år og din mor har gitt deg opp. Eh? Snakk om å være hyggelig Mr. Fjott. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hurra. Til neste år skal vi gjennom læremateriell-bytte, jada, jeg må kjøpe ALT nytt. Hurra. Eg måtte kjøpe alt nytt i år. ca 3500,- .-.... *grøss* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Hurra. Til neste år skal vi gjennom læremateriell-bytte, jada, jeg må kjøpe ALT nytt. Hurra. Eg måtte kjøpe alt nytt i år. ca 3500,- .-.... *grøss* Så går du da også på en privat skole hvor du uansett ville måttet kjøpe bøkene selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå