praut86 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Vet ikke helt om jeg har postet rett, men det gjelder noe rundt et program. Jeg lurer på hvor mailene blir lagret på harddisken. Jeg snakker da her om en windows 98 maskin. Siden jeg skal formatere maskinen så trenger jeg og vite dette. Er det noen som vet? Endret 19. august 2004 av praut86 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Eg bruker Windows XP, men det er kanskje det samme. Start opp Outlook og gå til følgande; Verktøy-> Vedlikehald-> Lagrings Mappe Om det er samme navn på alt veit eg ikkje, men det er noko i den duren. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ellers tror jeg også at du kan søke etter filer med endelse *.eml jeg vet iallefall at mail jeg lagret fikk denne filendelsen. ellers, så kan du jo lagre mailen fra outlook og spesifisere en sti for lagring. Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ta en titt i : C:\Documents and Settings\Brukernavn\Local Settings\Application Data\Identities\{enrekke-medtall-234234-og-123213-boksaver}\Microsoft\Outlook Express Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå