[PsyFly] Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Angående Ragdoll:Ragdoll- effektene er mindre "slengete" i Doom 3 enn i Far Cry, om jeg husker Far Cry rett. Hvis du vil ungå monster- gibbing i Doom 3 så finnes det mini- modder som fikser på dette... En må vel kunne si at Far Cry har bedre miljøer, og er mer variert. Hva angår ren grafikk- kvalitet, så er det litt vanskelig å avgjøre, da begge spill er sterke på forskjellige områder (Og ganske jevngode på andre), og dessuten foregår i forskjellige miljøer. Jeg synes begge spill er verdt et kjøp... unngå monstergibbing..? Med det mener du at lika ikke forsvinner ? i så fall veit du hvor den "mini modden" er å få tak ? Lenke til kommentar
slettern Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) http://www.levels4you.com/sections/doom3/index.l4y?cat=199 last ned Ungibbable. Den lar døde monstre ligge. Endret 25. august 2004 av slettern Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg syns FarCry er mye bedre enn Doom III. Jeg har gjennomført Doom og nesten FarCry. Doom ble jo skikkelig booooring etter en times tid, mens FarCry er jeg ikke begynt å bli lei av engang. Og multiplayer på Doom... . Det blir jo bare CS med god grafikk. Jeg håpte de sikta litt til AvP2 eller noe sånt. Du kan jo ikke være monster, for pokker! Mens multiplayer'en på FarCry ruler alt. Fy flate så mange timer vi spilte det på LAN hos en kompis. Tror det var nermere 9 timer uten at noen av oss var på dass engang! Doom: FarCry: Endret 25. august 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tingen er vel den at Doom3 hadde astronomiske forventninger, mens Far Cry kom veldig i skyggen. Det gjorde nok at spillet ikke fikk den store hypen som både Doom3 og HL2 fikk. Hype er i grunn veldig skadelig, fordi en tror at spillet skal være så bra så bra, men når du først får spilt det litt så finner en ut at det var ganske så kjipern *gasp* Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kjøpte Doom3 for 299 kr på Elkjøp (mistenker feil prising da den ligger på 499 overalt ellers) Er ikke skuffet men jeg nevnte at på dette forumet at FarCry muligens var et bedre spill en Doom3, ble da slaktet. Jeg tviler på om de roper like høyt nå. Tre hoved ting som gjør FarCry bedre 1.Ragdoll (latterlige i Doom3) 2.Varierte miljøer ute\inne (om ikke kjedelig så veldig ensformig i doom3) 3. Følelsen av valg muligheter (som er meget begrenset i doom3, der det meste av action er programert på forhånd, film klipp av monster som kommer mot deg-så får du kontrollen over personen igjen etc) Doom3 er et bra spill, men har fortsatt FarCry på Tronen Neste gang hør litt mer på mindretallet vi snakker ikke bare tull. Doom3 bør forbi gås i stillhet. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Domm 3 bør ikke forbigås i stillhet. Det ble bare aldri så spesielt bra. Ligger på 4'ern og hviler på min skala.... Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Det eneste DOOM3 har er grafikk. Ellers er det akkurat det samme som doom og doom2 - noe som muligens er fint for enkelte men for undertegnede blir det kjedelig med en gang. Fyrer det opp av og til og spiller 10min-15min også går jeg lei igjen. Vil nok ikke leve lenge på harddisken. En typisk sekvens i doom3 er som følger... Døren glir opp, jeg tusler ned en mørk gang WHAAAAA noe skjer bak meg! Snurt meg, skyter ned en imp WHAAAA noe skjer bak meg! Snur meg skyter ned en imp. Tusler nedover en mørk gang WHAAA noe skjer bak meg Og sånn fortsetter det ad infinitum! Men nå skal det jo sies at Far Cry var akkurat like kjedelig da:) Siste FPS jeg virkelig levde meg inn i var System Shock 2. Etter det så virker det som grafikk og fet lyd kommer i veien for spillbarhet og innlevelse. Siste FPS som virkelig skremte vannet av meg var AvP2. Første 10-12min tusla jeg rundt uten å se en eneste alien, og plutselig... Da skvatt jeg da Om alle disse latterlige FPS spillene (som Doom3 og MOHAA og call of duty osv) kunne bli erstattet med realistiske krigs/soldatsimulatorer som raven shield og delta force hadde det enda vært noe. Har et ørlite håp om at Half Life 2 skal klare å reise kjerringa da.... Endret 28. august 2004 av Abel29A Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du virker bare kresen da. Hverken Doom 3. FarCry, CoD, MOHAA... osv. osv... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du virker bare kresen da. Hverken Doom 3. FarCry, CoD, MOHAA... osv. osv... Man skal være kresen, ellers kan man ikke kalle seg en skikkelig gamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå