Leetrune Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hater at sånn ting blir lagt på forum, jeg orker ikke se igjenom 200 sider for de bildene Lenke til kommentar
vette Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hater at sånn ting blir lagt på forum, jeg orker ikke se igjenom 200 sider for de bildene Her Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hater at sånn ting blir lagt på forum, jeg orker ikke se igjenom 200 sider for de bildene Nettopp derfor han har laget én tråd for workloggen og én for kommentarer. Genialt, egentlig! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Yikes. Utrolig pent!! Og ja, enig med Novec: Veldig praktisk å ha en tråd med kun bilder og en med kommentarer. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det der er sykt. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. DAMN! Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 fy faen! den sykeste moden ever !! f*** meg det råeste jeg har sett!! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Han har lagt ut en liten filmklipp av cdrommen. Ganske stilig, skjønner ikke helt hvordan han har fått lagt til lyd. Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Han har lagt ut en liten filmklipp av cdrommen. Ganske stilig, skjønner ikke helt hvordan han har fått lagt til lyd. hvor ligger film klippet? Lenke til kommentar
bitte Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Han har lagt ut en liten filmklipp av cdrommen. Ganske stilig, skjønner ikke helt hvordan han har fått lagt til lyd. hvor ligger film klippet? Door open/close Helt nederst. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor store fritidsproblemer går det ann å ha? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor store fritidsproblemer går det ann å ha? sier hvem. Serriøst. du kan sikkert mene at den var ikke det beste, men ikke direkte stygg! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor store fritidsproblemer går det ann å ha? sier hvem. Serriøst. du kan sikkert mene at den var ikke det beste, men ikke direkte stygg! Han mener ingen av delene. Det han sikkert prøver å si er at han ikkje skjønner at folk gidder å bruke så lang tid på et kabinett. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor store fritidsproblemer går det ann å ha? sier hvem. Serriøst. du kan sikkert mene at den var ikke det beste, men ikke direkte stygg! Han mener ingen av delene. Det han sikkert prøver å si er at han ikkje skjønner at folk gidder å bruke så lang tid på et kabinett. Oki.. resultatet gjør at man gidder Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor store fritidsproblemer går det ann å ha? sier hvem. Serriøst. du kan sikkert mene at den var ikke det beste, men ikke direkte stygg! Han mener ingen av delene. Det han sikkert prøver å si er at han ikkje skjønner at folk gidder å bruke så lang tid på et kabinett. Oki.. resultatet gjør at man gidder enig med deg der natrium... den blir bare lekker Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Han har lagt ut en liten filmklipp av cdrommen. Ganske stilig, skjønner ikke helt hvordan han har fått lagt til lyd. Har har bygd inn et "lydkort" som kan lagre en viss mengde opptak, som kan spilles av når f.eks CD-ROM åpner seg. Endret 28. september 2004 av jovaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå