Gå til innhold

Dårlig clockbar (ny modell) V. av NF7-s2

whom

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg helt ny pc på komplett, og gledet meg til å begynne å clocke mitt athlon XP 2600 mobile...

Siden jeg har kjennskap til de "eldre" Nf7-s2 hovedkortene, la jeg allerede ved montering merke til at det var en litt annen version av hovedkortet (b.l.a de hadde byttet den støyene viften med en kjøleribbe), men jeg tengte bare at Abit simpelt hadde justert, og også kanskje forbedret kortet... Jeg gikk ikke inn i deprisjon først før biosen dukket opp, der så jeg at kortet ikke hadde muligheten til like høy clocking som andre Abit Nf7-s2 HK... :cry:

Når jeg så på FSB, så kunne jeg ikke (i motsetning til vanlige Nf7-s2 HK) skrive inn den ønskede FSBèn, men jeg måtte velge en` av noen få forskjellige valg av fsb tall, og maks fsb jeg kunne bla meg ned til og velge, var bare 200! Det samme gjaldt multiplieren... Hva skal jeg gjøre?

Noen som vet om flashing vil være løsningen på alle mine problemer, eller er selve HK av feil version?

Takker så veldig for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok Skjønner. Stygt, de har jo mesten helt like navn, Kan tenke meg at det er mange som har gjort den feilen jeg gjor... Dessuten i den matematiske verden, så er 2 og 2,0 det samme... Jeg gikk bare ut ifra at noen butikker bare ikke gadd å legge på denne ",0"

Så det vil ikke hjelpe med ny bios? Da får jeg vel prøve å få byttet kortet på komplett, men går det smertefritt? Får jeg pengene igjen, eller må jeg bytte det i noe annet?

Mitt innlegg nr. 100, men er ikke helt i humør til å juble... :no:

Endret av Deuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...