Gå til innhold

TV-UT På GF3 ti200.....

Anbefalte innlegg

Hehe, vet dere er lei de tv-ut diskusjonene... men jeg har søkt gjennom forum og finner ikke svaret :eek:

Mitt problem er at når jeg kjører tvut med tvtool og andre programmer med s-vhs kabel til scart... får jeg svart/hvit skjerm(sjokkert? :razz:) Jeg har prøvd composite også... men da får jeg ikke bilde i det hele tatt har prøvd begge deler på 2 forskjellige tv'er...

Noen som har peil ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du bruker composite er det veldig avhengig av lengde og kvaliteten på kabelen om du får bilde. Prøvde selv med en billigkabel på 5 m, det gikk ikke, så en billigkabel på 1 m, det gikk bra, deretter kjøpte jeg meg en forholdsvis dyr kabel på 5 m, den fungerte utmerket.

Lenke til kommentar

Bruk en Svhs kabel og stikk den rett i TV`en.

Jeg har hatt et nvidia kort og da måte jeg gjøre det.

Du burde også trykke detect displays når du er inne i menyen og velge en.

Jeg måtte prøve 3-4 ganger for jeg fikk farger.

Lenke til kommentar

Hei.

Med ledningene som fulgte med var det sikkert en liten gul kabel. Ganske kort liten kabel på under 1 meter (fordi leverandørene er kipe).

Uten den får du bare svart hvitt. Så hvis ikke du har TV'en ved siden av data maskinen må du punge ut og kjøpe en skjøt til denne

Lenke til kommentar

Du må først koble deg på composite-tilkoblingen på kortet. (vanlig signalkabel-utgang) Så kobler du til TV i andre enden, ev. via en scart-overgang. Jeg bruker det fordi TVen min ikke har inngang for vanlig signal-kabel. (signal-kabelen i overgangen, og trykk overgangen i scarten på TV) Slå på, og velg ut-enhet, ev. søk etter ut-enheter. TV må være tilkoblet og slått på, ellers vil du ikke finne det. Tilslutt må du velge composite i stedet for svhs. Det er ikke sikkert det er nødvendig når du har koblet deg til composite-utgangen, men noen programmer må forteles hvilken signal-type det skal sende.

PS. Det kan hende du må velge signal-type på TVen også.

Si fra når du har løst problemet, så vi andre kansje lærer noe nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...