navido82 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 JEg har en canon dv kamera som jeg kobler til pcen via Firewire. Jeg får frem kameraet i msn når jeg skal teste kameraet i innstilligene. Men når jeg velger "Webcamera" i en samtale med en annen person så fungerer det ikke. Jeg tror det har noe med oppløsninga på Dv kameraet å gjøre. Er det noen som vet om det i det hele tatt går ann å bruke Dv kamera til pcen og bruke det som webcam på msn? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 trokke det går.. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Er ny på forumet og starter med å arrestere noen, dog posten er gammel, no offence at all. Joa, det går an. Har selv et sony minidv-kamera og bruker det på msn(siste versjon) Det fungerer både med usb og firewire, men anbefaler selvfølgelig det siste. Når du har åpnet chatvinduet kan du velge å starte kameraoverføringen der via den porten du har koblet kameraet til... Lykke til! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvordan velger man port? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå