Zultan Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 http://home.broadpark.no/~whage/ Sjekk min nye webside med bilder av og storys om vannriggen min!! Skriv gjerne i gjesteboka Zultan Lenke til kommentar
Zultan Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 sorry, ble visst en posting for mye her.... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Kjempebra! Du var heldig som fikk prosjektet ferdig før kona hadde fylt ut skilsmissepapirene? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Er det noe sjakktrekk å plassere vanntanken over alle komponentene? Hvor mye kostet hærligheten da alt var ferdig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 meget, meget bra side. oversiktelig layout, og masse flotte bilder. vanntanken så fryktelig WC ut, men ellers.. barske greier. :smile: Lenke til kommentar
Zultan Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 har ikke turt å regne på hvor mye det kostet.hehe Ble nok litt tilsammen .måtte jo ha litt verktøy og greier som jeg kanskje ikke hadde kjøpt ellers... Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Ser at benchmarkene dine er nesten heilt like som mine. Kan seie oss fornøydd med dei :wink: Moa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå