MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Som de fleste sikkert har fått med seg, så har Erna Solberg bestemt seg får å slippe inn den muslimske fundamentalisten Qasi Hussain Ahmed , som blant annet er Osama Bin Lade tilhenger, og støttet Taliban regime når det var oppegående, hvis denne mannen klarer å få til et eller annet terror greier som skader Norge, vil jeg gå så langt å kalle Erna Solberg for en landsforæder, på lik linje med Vidkun Quisling. Endret 19. august 2004 av MountainRivera 1 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Vanskelig for Erna å endre lovverket Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ...vil jeg gå så langt å kalle Erna Solberg for en landsforæder, på lik linje med Vidkun Quisling. Nå tror jeg du burde roe deg ned et par hakk. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Vanskelig for Erna å endre lovverket hva mener du? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 ...vil jeg gå så langt å kalle Erna Solberg for en landsforæder, på lik linje med Vidkun Quisling. Nå tror jeg du burde roe deg ned et par hakk. Hvorfor? Vidkun Quisling ga tyskerne adgang til riket, vi vet jo hvordan det gikk Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ...vil jeg gå så langt å kalle Erna Solberg for en landsforæder, på lik linje med Vidkun Quisling. Nå tror jeg du burde roe deg ned et par hakk. Hvorfor? Vidkun Quisling ga tyskerne adgang til riket, vi vet jo hvordan det gikk På en noe annen måte, for å si det slik. Les historien, ikke manipulèr. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ytringsfrihet. Oh yeah, lurer på hva de hadde sagt hvis man inviterte en av europas høyre-ekstreme politikere, jean le pen f.eks (vet ikke hvordan det staves). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Burde være postet under "søppel" dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 MANGFOLD! Men for å være en smule seriøs, så er ryktene om denne islamisten særs overdrevne. Han støtter ikke bin laden, han tar avstand fra WTC kræsjet. Men han har stilt spørsmålstegn ved om bin laden er den skyldige. Herre, partiet hans er jo leder av opposisjonen i det pakistanske parlamentet, det må da tyde på at han ikke er så slem og fæl som dere mener. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Hvorfor det??? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ytringsfrihet. Oh yeah, lurer på hva de hadde sagt hvis man inviterte en av europas høyre-ekstreme politikere, jean le pen f.eks (vet ikke hvordan det staves). Demonstrasjoner? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Oh yeah, lurer på hva de hadde sagt hvis man inviterte en av europas høyre-ekstreme politikere, jean le pen f.eks (vet ikke hvordan det staves). Han ville sluppet inn, og møtt massive protester, men likevel sluppet inn. Jeg betviler ikke at denne fyren er en drittsekk av dimensjoner, men loven er loven. Uansett: Har han et ille budskap faller det uansett i fisk for hans del. Vi slapp da inn Clinton? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Quote@VGnett: Han har tidligere uttalte seg positivt om Osama bin Laden, og hans parti har også hyllet al-Qaida-medlemmer som helter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Quote@VGnett: Han har tidligere uttalte seg positivt om Osama bin Laden, og hans parti har også hyllet al-Qaida-medlemmer som helter. Så var det dette med VG da... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ytringsfrihet. Oh yeah, lurer på hva de hadde sagt hvis man inviterte en av europas høyre-ekstreme politikere, jean le pen f.eks (vet ikke hvordan det staves). Demonstrasjoner? Jeg personlig tror han hadde fått beskjed om at han var uønsket. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Akkurat, men det er tydeligvis ikke Qasi Hussain Ahmed Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Akkurat, men det er tydeligvis ikke Qasi Hussain Ahmed At han er uønsket betyr ikke at han ikke får komme. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Akkurat, men det er tydeligvis ikke Qasi Hussain Ahmed At han er uønsket betyr ikke at han ikke får komme. Man skulle tro det motsatte.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå